Sari direct la conținut

O pisică rătăcită într-un avion a făcut trei curse între două țări în doar 24 de ore

HotNews.ro
Pisică din rasa Maine Coon, Foto: Filippo Carlot / imago stock&people / Profimedia
Pisică din rasa Maine Coon, Foto: Filippo Carlot / imago stock&people / Profimedia

Mittens, o pisică din rasa Maine Coon în vârstă de 8 ani, a avut parte de aventura vieții sale, după ce cușca în care era transportată a fost uitată în cala unui avion.

Potrivit CNN, felina a făcut trei călătorii în doar 24 de ore în această lună între Noua Zeelandă și Australia, deși avea un singur zbor programat alături de proprietara ei.

Margo Neas a decis să se mute din Christchurch, Noua Zeelandă în Melbourne, Australia și a zburat cu un avion al compaiei Air New Zealand pe data 13 ianuarie spre noua casă.

A așteptat trei ore la aeroportul de destinație să primească cușca felinei din avion, însă în zadar.

Atunci, personalul de la sol i-a spus lui Neas că avionul s-a întors în Noua Zeelandă, cu Mittens la bord. Drumul de întoarcere presupune aproximativ șapte ore și jumătate în aer.

„Cum se poate întâmpla asta? Doamne”, a spus Neas.

Pilotul Air New Zealand a fost informat despre pasagerul „suplimentar” în timpul zborului și a pornit încălzirea în cală pentru ca Mittens să se simtă confortabil, a adăugat ea.

Proprietara felinei a fost informată ulterior că un scaun cu rotile a obturat vederea unui manipulant de bagaje asupra cuștii lui Mittens.

„Nu a fost un început grozav pentru noua noastră viață în Melbourne, pentru că nu aveam familia, nu eram compleți”, a spus ea.

Compania de mutare a animalelor de companie la care a apelat Neas pentru a organiza călătoria lui Mittens a preluat pisica la întoarcerea în Christchurch și s-a asigurat că se urcă din nou în avion pentru o nouă călătorie spre Melbourne – de data aceasta doar dus.

Mittens a slăbit, dar s-a întors nevătămată în brațele proprietarei ei.

Air New Zealand va rambursa toate costurile pentru călătoria lui Mittens și și-a cerut scuze pentru neplăcerile cauzate, a precizat compania aeriană într-o declarație.

„Vom lucra îndeaproape cu operatorul nostru de la sol din Melbourne pentru a ne asigura că acest lucru nu se va mai întâmpla”, a declarat purtătorul de cuvânt Alisha Armstrong.

„Pisica primește toată atenția pe care o dorește acum, pentru că suntem absolut și complet ușurați să o avem înapoi”, a spus Neas.

INTERVIURILE HotNews.ro