Obiceiurile consumatorilor schimba brandul Pizza Hut in Pasta Hut, in Marea Britanie
Lantul de restaurante Pizza Hut adopta, incepand cu aceasta saptamana, o noua identitate – Pasta Hut – pe piata din Marea Britanie, unde brandul Pizza Hut are o istorie de 35 de ani, informeaza Financial Times. Pentru schimbarea de brand, grupul va investi peste 100 de milioane de lire sterline in urmatorii sase ani, aducand schimbari semnificative in meniu si la capitolul ingrediente.
Potrivit directorului executiv, Alasdair Murdoch, grupul va continua sa vinda pizza, dar va adauga in meniu noi feluri de paste, „intr-o incercare de atragere a clientilor care nu au mai trecut pragul restaurantelor Pizza Hut in ultimii ani”.
Schimbarea de brand a fost gandita si ca o „tactica-soc” menita sa schimbe perceptia publicului in privinta Pizza Hut, a admis Claudia Nicholls-Magielsen, directorul de marketing al grupului, citata de Brand Republic.
„Vrem sa fim la fel de faimosi pentru pastele noastre, asa cum suntem pentru pizza”, a spus Nicholls-Magielsen, aducand ca argument rezultatele unui sondaj potrivit caruia britanicii vor mai multa varietate cand mananca in oras, si, in plus, mananca mai mult paste decat pizza.
Pizza Hut a fost fondata in anul 1958, in Wichita, Kansas, si a deschis prima franciza in Marea Britanie in anul 1958, in Islington, nordul Londrei. In prezent, pe teritoriul Marii Britanii sunt deschise aproximativ 700 de restaurante.