Omniasig: Numarul reclamatiilor este in scadere. Compania este a treia in topul nemultumirilor clientilor; una din cinci reclamatii vizandu-i direct
In primul semestru al anului 2013, numarul reclamatiilor intemeiate primite de OMNIASIG Vienna Insurance Group a fost de 329, in scadere cu 76,09% fata de numarul total al reclamatiilor inregistrate in anul 2012, se arata intr-un comunicat al firmei de asigurari. Reamitim ca, potrivit raportului anual al CSA, Omniasig este a treia in topul reclamatiilor clientilor.
Citeste cine face parte din topul reclamatiilor clientilor din asigurari
In perioada ianuarie- iunie 2013, numarul petitiilor intemeiate inregistrate de Omniasig VIG a reprezentat doar 0,05% din numarul total de polite subscrise de companie in aceasta perioada si doar 0,075% din numarul total de dosare de dauna deschise de companie.
In cursul anului 2012 OMNIASIG a inregistrat 1376 reclamatii intemeiate, reprezentand 0,09% din numarul total de polite incheiate de companie anul trecut. Totodata, valoarea totala a despagubirilor platite de companie in 2012 a fost de 781,36 milioane lei.
„In urma masurilor aplicate in vederea cresterii eficacitatii procesului de solutionare a daunelor, numarul de reclamatii si petitii inregistrate de companie a scazut. Spre exemplu, in lunile mai si iunie ale anului in curs au fost primite sub 16% petitii intemeiate fata de numarul celor primite in aceleasi luni din 2012”, se arata in comunicatul remis de Omniasig.
„In prezent, OMNIASIG plateste aproximativ 600 de dosare de dauna pe zi, ceea ce in bani inseamna aproximativ 600.000 de euro. Am putea spune ca platim intr-o zi un numar de doua ori mai mare de dosare de dauna decat toate reclamatiile intemeiate primite in 6 luni.”, a declarat Mihai Tecau, Presedinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.