Sari direct la conținut

Online-ul atrage cititorii de print

Business Standard

Peste 60% dintre utilizatorii europeni de internet au declarat ca prefera editiile online ale ziarelor, in loc de cele tiparite, si ca internetul este principala lor sursa de stiri, arata un studiu realizat de European Interactive Advertising Association (EIAA).

In clasamentul celor mai vizitate site-uri, care au fost accesate cel putin o data pe luna, se situeaza cele de stiri (65%), urmate de cele care contin informatii locale (52%), site-urile de turism (51%), cele financiar-bancare (50%) si cele de muzica (46%). Timpul petrecut online a crescut, de asemenea.

Utilizatorii de internet din Europa petrec saptamanal, in medie, 11,9 ore online si aproape o treime depasesc 16 ore pe saptamana. Studiul mai arata ca 28% dintre respondenti au declarat ca citesc ziarele tiparite mult mai rar, de cand au aparut editiile online ale acestora.

De asemenea, ca urmare a dezvoltarii media online, 40% dintre participantii la studiu au afirmat ca urmaresc programele de televiziune mai rar, iar 22%, programele radio.

Michael Kleindl, presedinte al EIAA, a afirmat ca perioada celor cinci ani de studii EIAA demonstreaza cat de rapid se schimba comportamentul consumatorului de media, in functie de oportunitatile care i se ofera in mediul digital. “Provocarea pentru advertiseri este de a crea campanii potrivite pentru acesti consumatori care beneficiaza de puteri noi”, a mai spus acesta.

Studiul a fost realizat de European Interactive Advertising Association, in luna septembrie, pe un esantion de peste 7.000 de utilizatori de internet din mai multe tari, printre care Marea Britanie, Germania, Italia si Spania.

integral in Bussines Standard

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro