Orange: 2 milioane de euro pentru promovarea noii imagini, buget mai mare pe online
Cea mai noua campanie a Orange pe piata din Romania, de promovare a noii viziuni de brand, beneficiaza de o investitie de doua milioane de euro, au afirmat miercuri reprezentantii companiei.
Campania, lansata saptamana aceasta pe TV, in presa scrisa, outdoor si in magazinele Orange, va beneficia si de o componenta puternica pe internet, deoarece „de acum inainte vom investi mult mai mult in online decat am facut-o pana acum”, dupa cum a declarat pentru HotNews.ro Thierry Millet, chief commercial officer Orange Romania.
Miercuri, in cadrul unei intalniri cu jurnalistii, oficialii Orange s-au prezentat pentru prima data alaturi de conducerea Publicis Romania, care, din iunie a.c., a preluat contul de creatie Orange, in locul Leo Burnett. Adaptarea campaniei globale la piata romaneasca este prima operatiune desfasurata de Publicis pentru Orange Romania, grupul Publicis fiind responsabil de aceasta campanie si la nivel international.
Romania este cea de-a treia tara unde aceasta campanie globala este lansata, scopul ei fiind acela de „reimprospatare a brandului” Orange. „Este vorba despre schimbarea mesajului de brand”, nu despre un proces de rebranding, deoarece nu se schimba valorile fundamentale ale brandului, iar aceasta schimbare va fi reflectata si in urmatoarele executii publiciate pentru Orange, a afirmat pentru HotNews.ro Teddy Dumitrescu, presedinte&CEO Publicis.
Este de asteptat ca in perioada urmatoare majoritatea campaniilor Orange in curs de desfasurare sa fie la randul lor adaptate sau schimbate pentru a tine cont de noua viziune de brand.
Potrivit lui Teddy Dumitrescu, de acum inainte interesul pentru online ar trebui sa creasca in mod accelerat, la nivelul intregii piete de publicitate, deoarece „e ridicol ce se intampla in acest moment, cu acest advertising gap” (desincronizarea dintre consumul media ridicat pe online si bugetele publicitare inca mici cheltuite online). „Gap-ul online se va inchide in cel mult un an”, crede Teddy Dumitrescu.
In urma cu o saptamana, Richard Moat, CEO Orange Romania, afirma ca „transformarea Orange in operator convergent si furnizor de continut face astazi necesara reimprospatarea brandului pentru a ne asigura ca transmitem tot ceea ce poate face acesta pentru clientii sai”.
Thierry Millet a afirmat miercuri ca aceasta reimprospatare va fi sustinuta in campania pentru noua viziune, de alte cateva campanii ce se vor raporta in mod direct la aceasta, de marea majoritate a campaniilor publicitare Orange din viitorul apropiat, de comunicarea interna a companiei, dar si de interesul sporit pentru noile media, precum si de lucrul alaturi de noua agentie, Publicis.
Operatorul a lansat pe 5 iulie, in Marea Britanie, campania mondiala integrata de brand, care incearca sa reflecte transformarea companiei intr-unul dintre liderii mondiali ai comunicatiilor digitale. Sloganul de pana acum, „The future is bright, the future is orange” este inlocuit de „Together we can do more”. In Romania, etapa initiala a campaniei va dura pana la mijlocul lunii octombrie.