Sari direct la conținut

Orange isi repozitioneza portofoliul de abonamente, in functie de necesitatile clientilor

HotNews.ro

Orange Romania isi repozitioneaza portofoliul de abonamente in trei categorii, in functie de necesitatile clientilor, se arata intr-un comunicat al operatorului de telefonie mobila. Fiecare categorie va avea un simbol care defineste tipologii diferite de comunicare ale clientilor, respectiv delfin, pantera si fluture.

Sub simbolul delfinului se regasesc abonamentele axate pe serviciile de voce, concepute special pentru cei care au nevoie de mai multe minute pentru convorbiri, in vreme ce abonamentele pantera cuprind toata gama de servicii – voce, mesaje scrise si internet mobil. „Abonamentul fluture se adreseaza clientilor care au nevoie de un control cat mai bun al costurilor si care sunt atrasi de ofertele PrePay, dar isi doresc in acelasi timp beneficiile unui abonament”, se mai arata in comunicatul operatorului.

Lansarea noului portofoliu de abonamente Orange va fi sustinuta de o campanie integrata de comunicare. Strategia de comunicare a inclus o campanie de teasing si continua cu promovarea noilor abonamente la TV, in presa scrisa, online, outdoor si in magazinele Orange.

Campania TV este adaptata de agentia Publicis dupa o campanie realizata de Fallon pentru Orange Marea Britanie. Spotul TV a fost filmat in Buenos Aires, iar post-productia a fost realizata in Romania si a vizat in special integrarea in spot a fluturelui, un simbol specific ofertei locale.

In cadrul campaniei de teasing, cu doua zile inainte de lansarea noilor abonamente, trecatorii din Parcul Herastrau si din Parcul Copiilor au avut ocazia sa faca plimbari in baloane cu aer cald, imprimate cu cele trei simboluri. In acelasi timp, figurine gonflabile in forma simbolurilor amintite au fost amplasate in mai multe locuri publice din Bucuresti.

Orange Romania avea 10,354 milioane de utilizatori (n.r. numar SIM-uri active) la jumatatea acestui an, in crestere cu 2,6% fata de prima jumatate a anului trecut si cu 236.000 clienti fata de trimestrul anterior, fara insa sa atinga nivelul de clienti de la sfarsitul lui 2008, cand operatorul avea 10,355 milioane de utilizatori.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro