OTE: Cosmote detine deja locul doi in piata in anumite orase si zone din Romania
Cosmote Romania a castigat peste 604.000 utilizatori in trimestrul trei din acest an, operatorul depasind in prezent 5,2 milioane de utilizatori, din care 18% utilizatori pe baza de abonament, arata datele financiare prezentate miercuri de grupul elen OTE. Potrivit informatiilor OTE, „in anumite orase principale si zone din tara, Cosmote Romania detine deja locul doi in functie de cota de piata”.
„Faptul ca in anumite zone din tara Cosmote ocupa a doua pozitie din punct de vedere al cotei de piata este rezultatul firesc al increderii si aprecierii pe care romanii au aratat-o fata de ofertele si serviciile noastre, dublat de calitatea acoperirii retelei. Pe masura ce si mai multi utilizatori vor alege Cosmote, estimam ca vom continua sa ne crestem cota de piata si in alte regiuni”, au declarat pentru HotNews.ro oficialii Cosmote Romania.
Pierderile nete ale Cosmote s-au redus pana la 45,3 milioane euro
Cosmote Romania a inregistrat in primele noua luni din acest an un profit operational inainte de taxe, dobanzi, depreciere si amortizari (EBITDA) de 10,6 milioane euro, fata de o pierdere de 27,4 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut. In perioada mentionata, operatorul a obtinut venituri de peste 203,4 milioane euro in crestere cu 93,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
„Mai mult, cresterea cea mai importanta a fost obtinuta in segmentul abonamente, care s-a majorat cu 106,3% pe parcursul primelor noua luni ale anului, comparativ cu 2007. Astfel, Cosmote continua sa inregistreze cea mai mare rata de atragere de noi clienti de pe piata, in primele noua luni ale anului numarul celor care au intrat in reteaua noastra fiind de 1,63 milioane”, a declarat Costas Apostolou, directorul financiar al Cosmote Romania.
Pierderile nete ale Cosmote Romania inregistrate in perioada mentionata au depasit 45,3 milioane euro, in scadere fata de pierderi nete de 62,5 milioane euro, in aceeasi perioada din 2007. In trimestrul doi din acest an, compania a inregistrat primul EBITDA pozitiv de la lansarea pe piata, avand ca tinta atingea unui EBITDA pozitiv pentru intreg anul 2008.