Sari direct la conținut

[P] Nestlé România, rezultatele pe primele 6 luni

HotNews.ro
[P] Nestlé România, rezultatele pe primele 6 luni
Nestlé România, rezultatele pe primele 6 luni

Care sunt rezultatele înregistrate de Nestlé România în prima jumătate din 2024? 

Silvia Sticlea: Nestlé România a încheiat primele șase luni ale anului cu o creștere organică solidă de 7,2%. Acest rezultat reflectă concentrarea echipei noastre de a furniza produse de înaltă calitate și de a satisface nevoile în continuă evoluție ale consumatorilor noștri. Mulțumesc întregii echipe pentru eforturile depuse în fiecare zi, pentru angajamentul neobosit și pentru impactul pozitiv adus în societate. De asemenea, le mulțumesc tuturor partenerilor noștri pentru contribuția la aceste rezultate și, bineînțeles, tuturor consumatorilor care au încredere în produsele noastre. 

Care au fost produsele sau brandurile care au contribuit cel mai mult la rezultatele din S1 2024?

Silvia Sticlea: Toate categoriile au înregistrat performanțele prognozate pentru perioada de referință, contribuind fiecare, în măsuri diferite desigur, la rezultatul consolidat. Obiectivul nostru general este de a obține al unsprezecelea an consecutiv de creștere pentru Nestlé România.

Care este produsul/brandul vedetă al primei jumătăți de an? 

Silvia Sticlea: Cu atât de multe produse în portofoliul, este dificil să ai ”o vedetă”, pentru că ne adresăm mai multor momente și nevoi de consum, precum și unui public foarte larg de consumatori. Aș putea spune că produsele care au performat peste medie în prima jumătate de an au fost cafeaua, produsele culinare, produsele pentru animalele de companie, produsele din categoria vitamine, minerale și suplimente.

Ați remarcat vreo modificare, de orice fel, a obiceiurilor de consum în S1 2024 față de S1 2023? Dacă da, care ar fi?

Silvia Sticlea: 

Consumatorii nostri au foarte multe posibilitati de a alege, și o fac pe diverse criterii precum alimentația echilibrată, sustenabilitatea produselor și a producătorilor, notorietatea și preferința mărcilor, disponibilitatatea și accesibilitatea produselor. În continuare alegerile în funcție de marcă, raport calitate-preț și accesibilitate sunt preferate. 

Care au fost cele mai mari provocări, din punct de vedere al business-ului, în S1 2024?

Silvia Sticlea: 

Provocările din prima jumătate a anului 2024 au fost în mare aceleași ca și în anii anteriori. Piața bunurilor de larg consum depinde de evoluția generală a economiei și a puterii de cumpărare a consumatorilor. Continuă să existe provocări logistice și pe lanțul de aprovizionare și, nu în ultimul rând, cele generate de manifestările schimbărilor climatice care fie aduc secetă, fie inundații, afectând terenuri agricole, astfel afectând materia primă care stă la baza realizării produselor noastre.Toate acestea ne obligă să ne pregătim întotdeauna cu mai multe scenarii pentru a răspunde noilor tendințe de piață și comportamentului actual al cumpărătorilor, având întotdeauna în minte binele consumatorilor și al angajaților noștri. Continuăm proiectele educaționale din școli, continuăm să investim în educația tinerilor, continuăm să facem campanii de conștientizare cu privire la risipa alimentară, dar și educație pentru un mediu sănătos. Oricare ar fi provocările, Nestlé România este o echipă puternică și va reuși să le facă față cu brio.