[P] Plafar și Crucea Roșie fac Sărbătorile de Iarnă mai frumoase pentru copiii și bătrânii din Ilfov
Plafar, companie aflată în portofoliul Ministerului Economiei și Crucea Roșie din România – Sucursala Ilfov, au realizat un parteneriat cu scopul de a oferi, în fiecare an, sprijin persoanelor cu nevoi speciale, bătrânilor din cămine și copiilor din centrele de plasament Ilfov, din dorința de a le face sărbătorile mai frumoase.
Colaborarea s-a realizat datorită obiectivului comun de a avea grijă de sănătatea celor mai vulnerabile categorii de oameni: bătrânii și copiii. Astfel, Plafar a donat ceaiuri pentru sănătate și siropuri de sezon, care, prin strădania voluntarilor de la Crucea Roșie, vor ajunge la persoanele care au cea mai mare nevoie de ele.
„Plafarorganizează, în mod constant, acțiuni sociale pentru promovarea consumului de produse naturale. Încercăm, prin portofoliul complex de produse pe care îl oferim clienților noștri, să asigurăm un stil de viață sănătos„, explică Lucian Bitoleanu, Director General Plafar. „Cu știința adusă de cei 70 de ani de experiență, ne asigurăm de faptul că, în fiecare ceașcă,sunt cele mai bune amestecuri de plante alese cu grijă, care să ofere oamenilor ceaiul de care au nevoie pentru a se simți mai bine”, completează acesta.
Parteneriatul cu ONG-ul Crucea Roșie a fost gândit pe termen lung. Astfel, persoanele care au nevoie de suplimente pentru a le întări sistemul imunitar și pentru a-i ajuta la funcționarea corespunzătoare a organismului – în special pe durata iernii, să poată beneficia de cele mai bune produse.
Un an încheiat cu succes pentru Societatea Națională Plafar
La finalul anului, Plafar anunță finalizarea retehnologizarii cu noi linii de producții care vor aduce pe rafturi suplimentele de care organismul are nevoie, în funcție de vârstă, stare de sănătate sau predispoziții. Aceste schimbări reprezintă efectul transformărilor structurale şi operaţionale implementare începând cu anul 2017 de către Lucian Bitoleanu, Director General Plafar, cu scopul de a dezvolta compania.
Tot ca urmarea a noii strategii, Plafar a inițiat o campanie de rebranding pentru o parte din produsele care se regăsesc în magazinele Plafar și pe rafturile partenerilor. Decizia de a schimba modul de prezentarea a produselor s-a realizat din dorința de aliniere la cerințele actuale pe care le au consumatorii. Plafar încheie 2019 cu rezultate foarte bune și își propune să continue strategia de adaptare la cerințele pieței și în anul care urmează.
Certificare IFS și producerea ceaiurilor și siropurilor marcă proprie
Anul acesta a adus pentru Plafar certificarea IFS, care asigură consumatorii de competența tehnică a producătorului și care garantează suplimente vegetale de înaltă calitate, menite să completeze dieta zilnică, indiferent de anotimp. De asemenea, 2019 marchează începutul producției de ceaiuri și siropuri marcă proprie, pentru 2 dintre discounterii aflați în top 3 în România. Următoarea perioadă reprezintă pentru companie o oportunitate de a ajunge în toate cele 10.000 de magazine existente.
Produsele Plafar se bucură de 70 de ani de perfecționare a producției, realizată pe baza a 3 principii esențiale: produs natural, românesc și calitativ. Aceste principii fac parte din misiunea companiei și răspund nevoii tot mai mari a consumatorilor de a avea acces la produse de prevenție de înaltă calitate.
Înființată în anul 1949, povestea Plafar se regăsește în istoria României. Generații întregi s-au bucurat de produsele create din plante medicinale și aromatice, și au urmărit cursul dezvoltării și transformării brandului până astăzi.