Sari direct la conținut

(P) Razboi în magazin: STOREWARS, primul episod în limba româna 

webPR.ro
IMS Retail (lansare)
IMS Retail (lansare)
Foto: IMS Retail

IMS Retail Bucuresti organizeaza, în perioada 20-23 octombrie, prima simulare de business marca STOREWARS pentru prima oara în limba româna.

Evenimentul se desfasoara în capitala, într-o sala de conferinte a unui hotel de cinci stele; la aceasta editie participa 29 de manageri reprezentând 11 companii din domeniile retail, productie si distributie FMCG, dar si din industria comunicarii, IT, marketing si media.

„Era important sa facem STOREWARS în limba româna, pentru ca participantii asimileaza mai usor informatia atunci când interactioneaza în limba materna, asa cum s-a constatat deja chiar în cadrul simularilor anterioare, sub aceasta licenta, în alte tari”, declara Flavian Pandele, General Manager al IMS Retail Bucuresti.

„Raspundem astfel unei cerinte formulate de clientii nostri, companii care îsi doresc îmbunatatirea pregatirii si fidelizarea personalului aflat în functii de conducere”, adauga Flavian Pandele, care va facilita aceasta editie STOREWARS la Bucuresti.

STOREWARS este un program high-end de simulare de afaceri care îi pune fata în fata pe participanti grupati pe echipe reprezentând „retaileri” si „producatori”; programul se adreseaza key management executivilor, de la conducere si din unitatile de business, de unde si calitatea sa „premium”.

În cadrul simularilor STOREWARS, participantii dobândesc o viziune de ansamblu asupra rolurilor din cadrul corporatiei si asupra mecanismelor care guverneaza piata de retail. Programul se axeaza pe tehnicile de leadership de success precum motivarea, delegarea si organizarea echipei. De asemenea, programul se concentreaza pe managementul timpului, pe dezvoltarea abilitatilor de negociere si pe evaluarea informatiilor în luarea deciziilor.

STOREWARS a fost conceput la INSEAD, ca parte a unui program de strategie avansata a bunurilor pentru cosumatori, de catre marketing guru Marcel Corstjens. Initiat în 2005, STOREWARS a fost derulat de peste 550 de ori, în mai mult de 40 de tari. Peste 14.000 de executivi, din aproximativ 500 de companii, se numara printre beneficiarii STOREWARS.

Prima editie STOREWARS a fost organizata în România în octombrie 2008 si a fost facilitata de Michael Green. Anterior, în iulie 2008, cu ocazia lansarii IMS Retail Bucuresti, Marcel Corstjens, parintele STOREWARS, a sustinut un demo de o jumatate de zi.

IMS Retail Bucuresti este prima companie specializata în servicii de marketing pentru retaileri, a fost înfiintata în România în februarie 2008 si s-a lansat în luna iulie a aceluiasi an cu programul STOREWARS.

Detalii organizatori

IMS Retail Bucuresti

  •  IMS Retail Bucuresti are la baza un concept de business inovator, oferind consultanta integrata pentru retaileri. IMS Retail ofera consultanta strategica si tactici de marketing dedicate 100% companiilor de retail.  IMS Retail propune servicii integrate de la strategie pâna la organizarea efectiva a magazinelor, astfel încât retailerii sa creasca profitabilitatea si sa-si optimizeze afacerea.  IMS Retail este o companie specializata în industrii precum alimentatie, audio-video, DIY, farma.
  • IMS Retail beneficiaza de experienta si de cele mai bune practici internationale, fiind activa pe piata din Turcia, Rusia, Ungaria si România.
  • IMS Retail Bucuresti face parte din International Marketing and Sales Group Bucharest (IMSG) Bucharest, un grup din România afiliat pe plan international la IMSG.

Din grupul IMSG Bucharest mai fac parte Friends Advertising – agentie full service, Fabrik Media – shop de productie, Velvet Media – agentie de media, Neon Entertainment – evenimente speciale si experential marketing si Patres – agentie de branding si strategie de brand.

STOREWARS

  • STOREWARS este una din multiplele solutii-cheie propuse de IMS Retail: o simulare integrata de afaceri la care participantii iau decizii, în timp accelerat, referitoare la productie, logistica, trade marketing, consumatori, cumparatori, asezare la raft, promotii si termene de plata. Programul a fost conceput în 1995 la scoala de Afaceri INSEAD de catre profesorul Marcel Corstjens, directorul programului destinat executivilor seniori, în domeniul Strategie Avansata privitoare la Bunurile de Consum.
  • Prima sesiune STOREWARS derulata în România a avut loc în octombrie 2008, în limba engleza. Prima sesiune STOREWARS desfasurata integral în limba româna are loc pe 20-23 octombrie 2009, la Bucuresti.

detalii pe pagina oficiala STOREWARS este www.storewars.net

Flavian Pandele

Managing Director al IMS Retail Bucharest, Flavian Pandele a absolvit University of British Columbia din Canada, în 1997, cu specializarea în stiinte economice. Are o experienta internationala bogata si un numar impresionant de sesiuni de pregatire la activ, atât în calitate de participant, cât si în calitate de trainer. A lucrat în forta de vânzari B2B de la Office Depot Canada, cel mai mare furnizor de produse birotice din lume. Din anul 2005 s-a întors în România unde a lucrat la Real Hypermarket ca director de magazin si unde a fost trainer pentru School of Success (SOS) – echivalentul lui HOT la Metro, pe partea operationala. A condus traininguri intensive de comunicare pentru angajatii de pe partea operationala, de la lucratori comerciali la directori de magazin. În 2007 începe activitatea de managing director al IMS Retail Bucharest, ocazie cu care a participat la multiple sesiuni STOREWARS si la un training cu Marcel Corstjens.

Pentru detalii: IMS Retail Bucuresti

Tel: : +40722348151

email: office@ims-retail.ro, www.ims-retail.ro

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro