[P] Strategia Mercedes-Benz Vans răspunde nevoilor de sustenabilitate ale mediului de afaceri
Portofoliul de produse Mercedes-Benz Vans este soluția ideală pentru mediul de afaceri din România, venind în întâmpinarea companiilor care doresc să contribuie la sustenabilitatea în domeniul transporturilor. De altfel, Mercedes-Benz Vans continuă promisiunea de a oferi modele electrice fiabile, ce îmbină confortul, ergonomia și sustenabilitatea cu scopul de a le oferi clienților o experiență de condus cât mai plăcută.
În prezent, portofoliul Mercedes-Benz Vans de autovehicule electrice comercializate pe piața din România include modelele EQV, eVito Furgon, eVito Tourer și eSprinter Furgon.
Perspectivele pentru 2023 arată o creștere continuă a interesului pentru autovehiculele electrice
În acest context, necesitatea unui plus de sustenabilitate în domeniul transporturilor devine din ce în ce mai pregnantă, atât la nivelul mediului de afaceri, cât și în cazul producătorilor de autovehicule electrice. De asemenea, un element esențial al dezvoltării acestui segment de piață este reprezentat de infrastructura necesară și punctele de încărcare, care sunt din ce în ce mai avansate din punct de vedere tehnologic, dar și mai numeroase. În plus, un alt aspect de necontestat care vine în sprijinul dezvoltării pieței de autovehicule electrice este preocuparea Mercedes-Benz Vans pentru implicarea activă în reducerea emisiilor de carbon ce afectează mediul înconjurător. Sustenabilitatea este ferm ancorată în strategia de dezvoltare Mercedes-Benz, iar mobilitatea fără emisii este cea mai importantă componentă.
Segmentul Vans este aliniat la obiectivele globale de sustenabilitate ale brandului Mercedes-Benz
Printre obiectivele globale de sustenabilitate ale brandului Mercedes-Benz, la care se aliniază și segmentul Vans, se numără inițiativa „Ambition 2039″ , prin care brand-ul își propune să ofere o flotă de autoutilitare sustenabile, neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon, până în 2039. De asemenea, demersul “Ambition 2039” are ca scop și dublarea numărului de autovehicule din portofoliu cu variante 100% electrice. Mai mult decât atât, începând cu anul 2025, noile arhitecturi de autovehicule vor fi exclusiv electrice, țintind o cotă de piață de 50%.
Clienții vor avea posibilitatea să aleagă o alternativă complet electrică pentru fiecare model. Obiectivele de sustenabilitate acoperă toate fazele și elementele lanțului valoric – de la dezvoltare tehnologică, până la extracția materiilor prime, producție, întreținere și reciclare.
În completarea produselor și serviciilor companiei, Mercedes-Benz Financial Services pune la dispoziția clienților o gamă largă de produse atractive și servicii adiționale, printre care finanțarea rapidă și soluțiile de mobilitate personalizate nevoilor clientului. Pentru a oferi o imagine de ansamblu, în România, aceasta este reprezentată de trei companii: Mercedes-Benz Leasing, care se ocupă de partea de finanțări prin credit și leasing financiar; Mercedes-Benz Service Leasing, care oferă servicii de închiriere și leasing operațional, iar Mercedes-Benz Insurance Broker, companie responsabilă cu servicii de asigurări.
Astfel, pentru clienții interesați de un autovehicul electric Mercedes–Benz Vans propune Agility, leasing-ul financiar cu valoare reziduală reală la finalul contractului și corelată cu rulajul în kilometri aferent perioadei totale de leasing. Produsul de finanțare Agility prezintă multiple beneficii, printre care se numără: (i) posibilitatea de accesare „eco-tichet Rabla Plus” în perioadele de valabilitate a programului de stat PSIPAN 2023, (ii) o rată lunară mai atractivă, comparativă cu leasingul financiar clasic, (ii) opțiunea de a decide la finalul perioadei de leasing, dacă doresc să achiziționeze mașina sau să o returneze pentru a o schimba cu un model nou sau dacă doresc să refinanțeze valoarea reziduală pentru a prelungi utilizarea, păstrând și opțiunea de cumpărare disponibilă.