[P] Unilever – o companie care te motivează să fii unic, în timp ce dezvolți branduri cu misiune socială
Vrei să te dezvolți într-un mediu dinamic, în care să ai parte de susținere și motivație pentru a evolua? Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piața bunurilor de larg consum din România, te vrea în echipa sa. Compania pune accent pe dezvoltarea valorilor fiecărui angajat și își propune să aibă un impact pozitiv asupra mediului înconjurător.
Compania din România coordonează activitatea în cele cinci țări care fac parte din regiunea Europa Centrală și de Sud și dezvoltă branduri precum Dero, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Delikat sau Magnum.
Un mediu în care poți fi cu adevărat unic
Unilever este perceput drept unul dintre angajatorii de top din România, cunoscut prin abordarea informală și deschiderea pe care o are față de oameni. Compania este apreciată și pentru modul în care își motivează angajații să participe la dezvoltarea unor branduri cu misiune socială.
„Noi suntem Unilever și nu credem în angajatul șablon. Dacă tu consideri că ai curajul de a fi autentic(ă) și poți să îți asumi riscuri lucrând într-o atmosferă atipică, atunci locul tău e la noi. Nu credem în ierarhii, vrem ca oamenii să gândească și să ia decizii împreună, să acționeze spontan. Crezi că ești suficient de bun?”, afirmă James Simmons, managing director Unilever – Europa Centrală și de Sud.
Peste 2,5 miliarde de oameni folosesc zilnic produsele Unilever, iar acest lucru se datoreazăechipeicare se asigură că fiecare consumator va aprecia experiența de a folosi produse de calitate. Mai mult, fiecare membru al echipei este încurajat să aibă inițiativă în aria lui de activitate și să se implice în mod activ în dezvoltarea companiei.
Cum arată mediul de lucru?
Birourile Unilever încurajează colaborarea între colegi prin intermediul design-ului cu spații deschise și zone dedicate lucrului în echipă. Se pune accent pe locurile în care te poți reîncărca cu energie, mediul este luminos, spațios și plin de culoare, oferind spații verzi în care să te poți simți mai aproape de natură.
„Unilever îți oferă oportunitatea de a te dezvolta în roluri complexe, cu impact. Există un suport constant pentru ca tu să acumulezi abilitățile tehnice și de relaționare de care ai nevoie. Toate acestea sunt susținute de elemente motivatoare, precum pachetul de beneficii: facilități de transport la birou, reduceri la produsele Unilever din magazinul nostru, asigurare de sănătate și viață, participare în programul de Shares și acces la săli de fitness. Avem un program flexibil, pentru că ținem la echilibrul între viața profesională și personală a oamenilor noștri. Totuși, aș sublinia că ceea ce ne diferențiază este cultura organizațională, mediul de lucru prietenos, faptul că ne încurajăm angajații să își pună în aplicare inițiativele și, nu în ultimul rând, preocuparea ca tot ceea ce facem să fie în aliniere cu misiunea personală și de business”, afirmă Marinela Barbulescu, HR Manager Unilever.
Diversitatea este unul din factorii cheie pentru Unilever, compania având angajați de 9 naționalități, persoane cu experiență de la 1 an la peste 20 de ani, categorii de vârstă din care majoritare sunt Generația X și Millennials. Unilever încurajează mobilitatea în alte țări în care este prezentă, astfel că, în 2017, 25 de angajați din alte regiuni s-au relocat în divizia din Sud – Estul Europei, iar 8 au plecat spre alte divizii ale companiei.
Unilever este prezentă pe piața locală din anul 1995, România fiind prima țară din regiune în care compania a investit. Portofoliul de branduri pe care le comercializează se axează pe două mari piețe – produse de curățenie și îngrijire personală și produse alimentare. Acesta include branduri puternice precum Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Signal, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Napoca și Lipton.
Poți afla care este jobul cel mai potrivit pentru tine în cadrul Unilever printr-un click,AICI.