Sari direct la conținut

Pagina de media: Regia Boom isi imparte portofoliul de siteuri in doua companii

HotNews.ro

Regia de publicitate online Boom isi imparte portofoliul in doua companii distincte – siteurile detinute de fondul de investitii NCH, care detine Boom, au fost trecute pe o noua companie, Digital ADS, iar siteurile externe raman la Boom, scrie, luni, Pagina de Media.

Potrivit Paginii de Media:

  • Mutarea a fost facuta incepand cu acest an.
  • Siteurile sunt vandute publicitarilor la pachet, dar sunt facturate separat – pe Boom si pe Digital ADS.
  • Cristian Petriceanu, managing director Boom, despre motivele acestei decizii, pentru Pagina de media: „S-a dorit o mai mare trasabilitate a veniturilor din publicitate pe siteurile respective”.
  • Intrebat in legatura cu informatiile Paginii de media, potrivit carora „infiintarea, respectiv facturarea prin Digital ADS sunt cauzate de datoriile Boom catre siteurile pe care le reprezinta”, Cristian Petriceanu afirma: „Nicio legatura cu realitatea”
  • „Potrivit informatiilor paginademedia.ro, dupa iesirea gsp.ro (din portofoliul Boom – n.r.), Boom a ramas cu datorii comerciale consistente catre site-ul detinut de Intact. Conform acelorasi surse, desi scadenta a trecut, sumele nu au fost platite, iar Gazeta sporturilor a inceput, deja, demersurile juridice pentru recuperarea datoriei. Catalin Tolontan, redactor-sef Gazeta sporturilor, nu a comentat informatiile paginademedia.ro legate de relatia gsp.ro-Boom.”

Citeste mai mult pe aceasta tema pe Pagina de media

Intr-un material separat publicat tot luni de Pagina de Media, Catalin Tolontan este citat avertizand ca pe piata publicitatii se pregateste un nou caz asemanator cu cel al recent inchisei agentii de publicitate Bigger, lucru ce s-ar intampla „pe una dintre putinele piete de publicitate care creste in 2009”. Mecanismul descris de Tolontan: „Se infiinteaza un pui, isi muta contractele, care sunt principalul portofoliu al unei entitati din publicitate si in acelasi timp are solduri uriase. De milioane de euro catre furnizori”. Potrivit lui Tolontan, este vorba despre o operatiune in care ar fi implicata „nu neaparat o agentie, ci o entitate din publicitate. Nu voi da nume si nu voi spune mai mult”.

Citeste ce a declarat Catalin Tolontan pentru Pagina de Media

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro