Pagina de media: revistele de mica publicitate resimt criza economica
HotNews.ro
Reprezentantii publicatiilor „Anuntul telefonic” si „Anuntul de la A la Z”, citati marti de Pagina de media, spun ca numarul anunturilor a scazut in ultima perioada, ca structura lor s-a schimbat si ca unele dintre acestea, precum cele auto, aproape au disparut.
Liviu Taloi, redactor-sef „Anuntul telefonic”, pentru Pagina de media:
- „A scazut numarul anunturilor cu aproape 10%, dar este si tendinta inceputului de an, nu e vorba numai de efectul crizei”
Andrei Dan, production&design manager Anuntul de la A la Z, intr-un interviu pentru Pagina de media:
- „Vanzarile de locuinte sunt reduse la circa 30-40% din cele din trecut”
- „Daca, in august, ziarul avea 44-48 de pagini, acum sunt doar 32. Anuntul de la A la Z a renuntat si la una dintre cele trei aparitii saptamanale”
- Dupa modificarile taxei auto, anunturile auto „aproape au disparut”. „S-au inmultit in schimb cele care propun inmatriculari in Bulgaria”
- „In principiu, peste 90% din anunturi vin din imobiliare si auto (…) Afacerile sunt si ele in scadere, ca si ofertele de munca. Singura constanta este rubrica matrimoniale. Nu e destul pentru un ziar de mica publicitate”