Sari direct la conținut

Parteneriat pentru promovarea tinerelor talente din industria online

HotNews.ro

Asociatia IAB Romania si biroul din Romania al Cannes Lions au incheiat un parteneriat cu scopul promovarii tinerelor talente in publicitate si marketing online, anunta IAB Romania. Astfel, tinerii interesati de o cariera in domeniu vor beneficia de sesiuni de specializare si vizibilitate pe piata online din Romania, dar si de un start bun pentru participarea la Festivalul de la Cannes dedicat productiilor web, din iunie 2008.

Cannes Lions Romania a introdus, incepand de anul acesta, si internetul pe lista mediilor de publicitate incluse in programele „15 pentru Cannes” si „Young Creatives” pentru care pot opta participantii din Romania, urmand ca cele mai bune echipe selectate in cadrul celor doua programe sa plece la Cannes.

„15 pentru Cannes” este un program destinat studentilor la zi, de la facultati diverse, care au macar un obiect de studiu relevant pentru industria comunicarii, in timp ce pentru programul „Young Lions” aplicantii trebuie sa aiba pina in 28 de ani si un portofoliu conturat in zona creativitatii web.

Anul acesta Romania va trimite la Festivalul de la Cannes, patru tineri interesati sa lucreze in publicitate online, dintre care doi vor participa in cadrul programului „15 pentru Cannes”, iar ceilalti doi vor forma o echipa pentru competitia „Young Lions”. Echipele ce vor reprezenta Romania la cele doua programe ale festivalului vor fi selectate dintr-un grup de douasprezece echipe, care vor fi in competitie si se vor antrena in cadrul Scolii Alternative de Gandire Creativa, vreme de 4 luni.

„Parteneriatul dintre Scoala Alternativa de Gandire Creativa si IAB Romania imi confirma ca in 2008 reusim sa consolidam o comunitate. Ca sunt oameni si organizatii care inteleg ca succesul de echipa, prin asociere, nu stirbeste cu nimic succesul individual. Dimpotriva. Suntem complementari. Esafodam impreuna. Rezultatul nu poate fi decat mai bun. Beneficiarii reali ai acestei atitudini pozitive sunt in primul rand tinerii web designeri, pentru care accesul la experienta si competitiile Cannes Lions – Cyber inseamna doza concentrata de evolutie”, a declarat Teodora Migdalovici, fondator al programului educational.

La randul sau, Ovidiu Florea, presedintele Asociatiei IAB Romani, a declarat ca „educarea specialistilor din internetul romanesc, precum si sustinerea ocaziilor care le permit sa se manifeste, pentru a promova industria romaneasca de internet sunt printre obiectivele de baza ale asociatiei noastre, si de aceea vom sustine orice initiativa de acest gen”.

Festivalul de la Cannes se va desfasura in perioada 15-21 iunie 2008, si va fi o buna ocazie pentru pasionatii de web sa intalneasca nume de referinta din domeniu, avand acces, totodata, la noile tendinte din comunicarea virtuala.

Anul trecut, Romania a fost reprezentata la Cannes de un grup de 18 tineri, intreaga lor pregatire si participare fiind sustinuta de companii private romanesti.

Toti cei interesati de participarea la Cannes, la oricare dintre cele doua programe trebuie sa obtina formularul de aplicare printr-o cerere trimisa la adresa de email gradinita@canneslions.ro, urmand ca inscrierea sa fie finalizata pana pe data de 18 februarie.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro