Parteneriate si aliante noi pe piata publicitatii
Agentiile Initiative si DRAFTFCB, ambele apartinand grupului global de comunicare Interpublic, au anuntat marti o alianta strategica pe piata romaneasca prin intrarea DRAFTFCB in actionariatul agentiei de media Brand Connection, in parti egale cu Initiative. Tot marti a fost anuntat si un nou parteneriat in zona publicitatii in lift, intre companiile Elevate Media si IQ Communication.
Alianta Initiative&DRAFTFCB inseamna, potrivit unui comunicat de presa, ca bugetele derulate de Initiative/Brand Connection in 2009 vor creste cu 10-15%, dupa consolidarea bugetelor de media DRAFTFCB.
Agentia de media Brand Connection este membra a grupului de companii ce mai include Initiative (media), Lowe&Partners Romania si Lowe PR.
Potrivit comunicatului:
- Operatiunile Brand Connection vor fi in continuare conduse de Ileana Tomescu, care devine managing partner (Tomescu a preluat functia de managing director Brand Connection in 2006).
- Veronica Savanciuc, presedinte Initiative Romania: „Planuim acest pas de mai mult timp si este o provocare faptul ca materializarea lui se petrece in aceasta perioada”.
- Clientii DRAFTFCB vor beneficia de serviciile de media oferite de echipa Brand Connection.
- In viitorul foarte apropiat, alianta se va concretiza si la nivel operational si legal.
Tot marti, companiile de publicitate in lift Elevate Media (Bucuresti) si IQ Communication (Iasi) au anuntat, printr-un comunicat, un parteneriat prin care urmaresc sa obtina „acoperire nationala si audiente relevante”.
Potrivit informarii Elevate Media:
- Colaborarea a inceput la inceputul anului 2009, dar a fost oficializata la inceputul lunii martie.
- Elevate Media, prima companie de publicitate in lift din Romania, infiintata in 2005 in Bucuresti, este prezenta in alte 9 orase mari din tara, iar IQ Communication din Iasi si-a dezvoltat, ulterior, reteaua in 20 de judete, in zona Moldovei si in tara.
- Acoperirea celor doua retele partenere depaseste 25 de orase din toate regiunile tarii si 3.000 de lifturi. „O campanie in reteaua comuna poate atinge in jur de 1 milion de persoane (unici). Datorita expunerii repetate la mesaj, numarul total de vizualizari depaseste 30 milioane de vizualizari intr-o luna”, se apreciaza in comunicat.