Parteneriatul dintre Posta si eMAG: Clientii retailerului online vor putea sa-si ridice coletele in 200 de oficii postale din tara
Clientii retailerului online eMAG care vor sa-si ridice produsele comandate de la un punct fix, aflat in proximitatea domiciliului sau a locului de munca, vor putea, incepand cu luna noiembrie din acest an, sa-si ridice personal produsele comandate din 200 de oficii postale amplasate in toate judetele tarii, a anuntat vineri Posta Romana. ‘Strategia companiei vizeaza dezvoltarea acestui serviciu in toate cele peste 800 de oficii postale cu acces VPN’ a declarat Alexandru Petrescu, directorul general al Postei Romane.
- „Cresterea constanta a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect, in doar un an de la lansarea acestui produs, a dus la extinderea parteneriatului dintre Posta Romana si eMAG. Daca, In faza pilot, s-a inceput livrarea coletelor in doar doua oficii postale (Targoviste si Buzau), in etapa a doua, serviciul a devenit functional si in oficiile din Bucuresti. in prezent, sunt operationale 104 oficii PostCollect in Bucuresti si in 31 de judete, urmand ca, pana la 3 noiembrie, sa extindem serviciul in 200 de oficii amplasate in toate judetele tarii”, se arata in comunicatul de presa al Postei.
Prin acest serviciu, operatorul national de servicii postale preia, sorteaza si livreaza coletele partenerului la sediul subunitatilor postale participante, in functie de alegerea clientului pe site-ul retailerului. Toate unitatile selectate au ghisee special dedicate acestui serviciu, cu program extins – seara si in weekend.
Expeditiile eMAG sunt monitorizate in sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, pana la livrare. Destinatarii sunt avizati de catre eMAG, printr-un SMS, in momentul in care coletele sunt predate Postei Romane. Dupa sosirea coletului la punctul de livrare, destinatarii sunt anuntati, tot prin SMS, ca expeditia este disponibila pentru ridicare la sediul oficiului postal. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor postale prin intermediul ghiseelor dedicate si vizibil semnalizate, clientul avand optiunea deschiderii coletului pentru verificarea continutului.
Conform contractului incheiat, Posta Romana poate pastra coletele avizate in oficiile postale timp de 7 zile calendaristice, de la data preluarii lor de la eMAG.