Sari direct la conținut

Pasajul rutier subteran dinspre DN 1 (Fantana Miorita) cu iesiri spre Bd. Kiseleff si Bd. Expozitiei a fost aprobat de Comisia tehnica de urbanism

HotNews.ro

Comisia tehnica de urbanism de pe linga Primaria Municipiului Bucuresti a decis miercuri solutia tehnica pentru pasajul subteran rutier de la Casa Presei. Dupa luni de discutii si numeroase variante prezentate, s-a decis ca pasajul sa fie facut doar intr-un singur sens. Va pleca de pe DN1, dupa Fantana Miorita, sub Piata Presei se va bifurca, un tunel iesind pe Bd. Kiseleff linga Strandul Tineretului, iar celalalt tunel – pe Bd. Expozitiei.

Planul urbanistic zonal este realizat de arhitectul Dorin Stefan.

Primaria Capitalei a facut deja licitatie pentru construirea obiectivului, contractul in valoare de circa 18 milioane de euro fiind atribuit consortiului SC Apolodor Demolari, Eurovia Construct International, TEHCON & Editilitare si Infrastructura si SC Consitrans SRL, pe 8 mai 2011.

Comisia a mai decis ca la capatul tramvaiului 41 de la Casa Presei sa se amenajeze o parcare subterana, unde cei care doresc sa mearga mai departe in oras cu transportul in comun sa-si poata lasa masina. Nu stim inca numarul de locuri. Aici va fi si un nod intermodal – o statie comuna de tramvai, autobuz si metrou (cind va fi gata magistrala 1 Mai – Otopeni, lucrari care nu au inceput inca).

Sub spatiul verde din fata Casei Presei va mai fi amenajata o parcare subterana.

In baza deciziei luate de Comisie, arhitectul-sef va da avizul de urbanism.

„Rațiunea, înapoi!” Un newsletter despre alegeri în care jurnalistul Gabriel Bejan explică ce se întâmplă în această perioadă politică.
Dincolo de breaking news, confuzie și dezinformare, în fiecare marți și vineri.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro