Patru candidati pentru vanzarea publicitatii TVR
Asocierea Midas Media – New Line Media si regiile Cable Direct, DBV Media House si Clir Media s-au inscris in procesul de selectare a societatii care se va ocupa, pana la sfarsitul anului viitor, de vanzarea spatiului publicitar al canalelor Televiziunii publice, dupa cum a declarat luni pentru HotNews.ro Anca Gheorghe, sefa marketingului TVR.
- UPDATE La radioul public, agentia Best Advertising a fost aleasa sa se ocupe de vanzarile de publicitate pentru urmatorii doi ani, iar contractul este valabil din 10 mai, scrie Paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, pentru acest parteneriat Best a creat un departament specializat, Best Regie Radio.
Termenul pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare in procedura declansata la inceputul lunii aprilie a expirat luni, ora 11.00.
- Anca Gheorghe a spus pentru HotNews.ro ca in prezent se face evaluarea tuturor documentelor pentru a stabili eligibilitatea, dupa care vor urma discutiile cu cei selectionati, iar apoi va fi anuntat castigatorul. „Sper ca procesul sa se incheie cat se poate de repede”, a spus ea.
Potrivit documentelor aferente procedurii declansate la inceputul lunii aprilie, TVR cere un volum de vanzari minim pentru anul 2012 de 14 milioane euro, iar pentru 2013 – de 13,5 milioane euro. Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.
- Societatea ce va fi selectata se va ocupa doar de vanzarea inventarului de GRP-uri (gross rating point – n.r.) aferent spatiului de publicitate disponibil pe posturile televiziunii publice, deci nu se va ocupa, spre exemplu, de sponsorizari, proiecte speciale sau de spatiul publicitar pe site-ul TVR. In documentatia aferenta procedurii, TVR mentioneaza ca facturarea vanzarilor se va face de catre SRTv; pentru aceste servicii operatorul economic cu care SRTV va incheia contractul va percepe un comision, aplicat la valoarea vanzarilor efectuate; comisionul se va plati de catre SRTv dupa intrarea efectiva a contravalorii contractelor incheiate in contul SRTv.
Procedura de achizitie publica este lansata la sase luni dupa ce TVR a decis sa inceteze inainte de vreme contractul cu regia de publicitate Splendid Media, contract care ar fi expirat la sfarsitul anului trecut.