Sari direct la conținut

Pe scurt: Agentiile indoor Elevate si Sugar Media isi unesc fortele. Campanie Next pentru Bioflu. Protocol UAPR pentru aplicarea "Ghidului de pitch"

HotNews.ro

Agentiile de publicitate indoor Elevate si Sugar Media au anuntat formarea Indoor Partnership, parteneriat prin care isi pun la comun, resursele, portofoliile si relatia cu agentiile de media si marii consumatori de publicitate. Next Advertising semneaza campania TV pentru Bioflu. Iar UAPR a incheiat cu agentiile membre un protocol pentru aplicarea Ghidului oficial de organizare a pitch-urilor.

  • Doua agentii de publicitate indoor, Elevate si Sugar Media, au anuntat formarea unui parteneriat, Indoor Partnership, menit „sa simplifice si sa creasca atractivitatea publicitatii indoor”. Alianta, prin care cele doua companii pun in comun retelele, know how-ul si portofoliile de clienti, este prezentata ca un pol de media specializat pe indoor, care va mentine relatia cu agentiile de media si cu marii consumatori de publicitate. Potrivit comunicatului de presa, care invoca evaluarile Media Fact Book, cele doua companii au cifre de afaceri cumulate de 1,8 milioane euro, piata de profil fiind estimata la 5,5 milioane euro.  Indoor Partnership ofera expunere publicitara in 10 medii.
  • Next Advertising semneaza spotul Bioflu, realizat pentru Biofarm si folosit intr-o campanie TV ce se desfasoara pana la sfarsitul acestei luni pe posturile publice de televiziune, Hallmark, Etno si Taraf TV. Spotul a fost produs de Reload Film.
  • Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania a incheiat cu agentiile membre un protocol de sustinere si implementare a Ghidului oficial de organizare a pitch-urilor, lansat in iunie 2009, potrivit unui comunicat preluat de IAA.ro. Protocolul functioneaza „ca un angajament de bune practici prin care cele 27 de agentii care au aderat convins sa isi insuseasca, sa urmeze si sa promoveze”prevederile si recomandarile Ghidului. Iar UAPR „se angajeaza sa intervina atat in situatiile in care agentiile reclama nerespectarea de catre clienti a principiilor din Ghidul de pitch cat si in cazurile in care agentiile se abat de la responsabilitatile asumate prin semnarea Protocolului”.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro