Sari direct la conținut

Pe scurt: Andreea Marin Banica face reclama pentru masini de spalat. Schimbari in conducerea editoriala F5. "Marketing 3.0" de la editura Publica

HotNews.ro

Andreea Marin Banica promoveaza, in calitate de „ambasador”, o serie de masini de spalat. F5 anunta o serie de schimbari la nivel editorial, Costin Ilie fiind numit content manager al diviziei. Iar editura Publica a lansat volumul „Marketing 3.0”.

  • Andreea Marin Banica promoveaza ca „ambasador” o noua serie de masini de spalat LG in cadrul unei campanii integrate de comunicare ce se desfasoara in presa scrisa, mediul online si in-store. Oficialii producatorului explica aceasta alegere intr-un comunicat de presa: „Andreea Marin Banica (…) a fost alegerea naturala pentru aceasta colaborare, pentru ca ea subliniaza in mod firesc valorile brandului nostru.” Campania de comunicare are componente de print, online, si in-store.
  • F5, divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu, a intreprins o serie de schimbari la nivelul conducerii editoriale. Potrivit unui comunicat de presa, Costin Ilie a fost numit content manager F5, urmand sa integreze redactiile Money.ro si Realitatea.net si sa eficientizeze colaborarea cu echipele din offline. Viorel Dobran este avansat redactor-sef Realitatea.net, postul ocupat in ultimele luni de Costin Ilie. Dobran va lucra cu doi redactori-sefi adjuncti – Alina Matei si Alexandra Badicioiu-Matei, aceasta din urma continuand sa coordoneze editorial platforma Pandora’s. Iulian Enache ramane redactor-sef Money.ro, Radu Soviani va coordona in continuare Standard.ro, iar Costi Rogozanu – VoxPublica.
  • Editura Publica anunta lansarea volumului „Marketing 3.0”, semnat de Philip Kotler, carte ce „semnaleaza trecerea la o noua era culturala si economica si o abordare complet diferita a marketingului si a felului in care marile firme interactioneaza intre ele si cu consumatorii”. Vezi detalii aici
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro