Pe scurt: "bye Ador 2011" – editie speciala a festivalului romanesc de publicitate. Doua noi cursuri la Media School
HotNews.ro
„10 ani de creativitate romaneasca, bye ADOR” se numeste editia speciala, din 2011, a festivalului de creatie publicitara ADOR, care va fi urmata, din 2012, de un nou proiect dedicat industriei de publicitate, dupa cum scrie Paginademedia.ro. IAR UAPR, ARMA si BRAT anunta doua noi cursuri in cadrul proiectului Media School.
- Editia din acest an a festivalului de creatie publicitara ADOR va fi una aniversara – „10 ani de creativitate romaneasca, bye ADOR”, arata un comunicat al organizatorilor. Potrivit Paginademedia.ro, editia speciala din octombrie a.c. este ultima a acestui festival, de anul viitor urmand sa fie lansat un nou proiect dedicat industriei de publicitate. Un comunicat al organizatorilor (The Institute si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) arata ca evenimentul „10 ani de creativitate romaneasca, bye ADOR” va marca cele mai importante momente din ultimii zece ani, premiind cele mai bune lucrari create din 2002 pana acum. Acestea vor fi, totodata, organizata intr-o prima arhiva a publicitatii romanesti, pe site-ul Ador.ro si intr-un volum. Categoriile festivalului sunt TV, Radio, Print, Outdoor, Online si Campanii Integrate, fiecare avand cate 10 sectiuni de produse si servicii. Festivalul ADOR s-a relansat in 2009, dupa un an de pauza, dar criza s-a facut simtita: in acel an, nume grele, precum McCann Erickson sau Leo Burnett, nu au inscris lucrari. Tot in 2009, 36 de agentii si companii au inscris 221 de lucrari, iar in 2010 doar 26 de agentii au inscris 157 de lucrari.
- Doua noi cursuri dezvoltate in cadrul proiectului Media School, desfasurat de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) si BRAT, vor avea loc in perioada 16 septembrie 2011 – 10 decembrie. 25 de persoane pot participa la primul curs, „Basic Knowledge”, aflat la a treia editie si care ofera incepatorilor cunostinte teoretice si activitati practice legate de conceptele de baza a unui job in mass-media, in cadrul agentiilor de publicitate, agentiilor de media si departamentelor de marketing si publicitate a furnizorilor si producatorilor. Alte 25 de persoane pot sa participe la prima editie a cursului “Towards Exellence”, adresat celor care lucreaza in mass-media, publicitate, agentii de publicitate, in departamentele de marketing si publicitate a clientilor, si care au un minim de 2 ani si jumatate de experienta in domeniul afacerilor mass-media. Inscrierile la cursurile Media School pot fi facute pana la data de 31 august, la sediul ARMA, la adresa contactarma.org,ro sau telefonic. Vezi detalii aici