Pe scurt: campanii publicitare cu Mondenii, Bucurestiul interbelic si mediafatada Cocor
HotNews.ro
Vodafone isi promoveaza abonamentele cu Mondenii, Timisoreana si Metropotam „readuc la viata” Bucurestiul interbelic, iar Cocor Media Channel este folosita in sarbatorirea zilelor nationale.
- Vodafone apeleaza la actorii din Mondenii si la vedetele pe care acestia le imita de obicei in ultima campanie pentru promovarea unor abonamente promotionale, potrivit unui comunicat de presa. Campania, realizata de McCann Erickson, se va desfasura printr-un mix de canale ce include TV (principalele canale generaliste, de stiri, film, sport si stiinta), radio, online, presa si outdoor. Spoturile au fost realizate impreuna cu casa de productie Multimedia Est.
- Compania de cercetare DaedalusMillwardBrown si compania de asistenta de branding FireBrand au anuntat lansarea pe piata romaneasca a unui nou produs, Attitude Positioning. Acesta este prezentat drept un sistem de branding si pozitionare care are „o componenta de cercetare (…) extinsa cu un program de consiliere si asistenta in luarea deciziilor strategice” pentru companiile afectate de schimbarile prin care trece in prezent piata, dar care vor sa-si pastreze obiectivele pe termen lung.
- Timisoreana s-a alaturat Metropotam in realizarea unui microsite menit sa „readuca la viata Bucurestiul interbelic”, potrivit unui comunicat de presa. Proiectul este realizat de FourHooks Creative Division, parte a Metropotam Group, iar initiativa apartine Timisoreana. Proiectul isi propune sa redea „atmosfera, limbajul, evenimentele si personajele Micului Paris” din anii ’30.
- AdPlayers scrie ca mediafatada Cocor Media Channel a magazinului Cocor din Bucuresti este folosita in sarbatorirea unor zile nationale, ultima dintre acestea fiind Ziua Nationala a Frantei. Potrivit sursei citate, seria a inclus, deja, zilele nationale ale SUA, Italia sau Portugalia si va continua cu zilele nationale ale Egiptului, Chinei sau Germaniei.