Sari direct la conținut

Pe scurt: CNA isi face de lucru cu reclame retrase deja de pe TV. Program pentru studenti la Saatchi&Saatchi. Campanie "colorata urban" pentru Pegas. Oculus Rift – intr-o campanie pentru guma de mestecat

HotNews.ro

CNA a izbutit, de trei saptamani, sa analizeze doar tangential derapajele electorale, dar marti si-a facut timp sa interzica trei reclame pentru CEC Bank, retrase deja de la difuzare. Saatchi&Saatchi lanseaza un program de orientare profesionala in domeniul comunicarii. Publicis face campanie in „culori urbane” pentru biciclete, iar Seniorhyper apeleaza la Oculus Rift intr-o campanie pentru guma de mestecat.

  • CNA nu are timp sa analizeze derapajele din campania electorala, dar gaseste ragaz sa interzica spoturi publicitare retrase care au fost retrase, deja, de ceva vreme. Forul audiovizual a decis marti intrarea in ilegalitate a patru spoturi pentru CEC Bank, in care a fost folosita imaginea lui Constantin Brancusi si o voce care nu era a sculptorului, dar atribuita acestuia, potrivit Mediafax. Sursa citeaza explicatiile lui Rasvan Popescu, membru CNA, pentru decizia de a interzice spoturile in forma actuala, desi acestea nu mai sunt difuzate: „Aceasta decizie are doar un efect de asigurare pentru viitor. Ne asiguram ca nu se va mai recurge la asemenea lucruri”.
  • Agentia Saatchi&Saatchi a anuntat lansearea unui program de consiliere si orientare profesionala cofinantat din fonduri europene, „Weeks of Work”, adresat studentilor interesati sa lucreze in comunicare, publicitate si PR. Programul se adreseaza studentilor sau masteranzilor in domenii precum marketing, comunicare, arte sau management si le ofera participantilor posibilitatea sa realizeze prima lor campanie publicitara in cadrul Saatchi&Saatchi. Programul se va desfasura in serii de cate 15 studenti, care vor parcurge 2 module timp de 2 saptamani. Programul vizeaza sa atraga 360 de studenti, timp de un an.
  • Agentia Publicis desfasoara pentru Pegas o campanie in care biciclistii sunt invitati „sa combata cliseul de orase gri” si sa gaseasca „cele mai interesante culori urbane” care vor fi folosite pentru colectia Pegas de anul viitor. Campania „Culoarea urbana” include o aplicatie prin care cei interesati fotografiaza locuri din orasele lor, aleg culorile preferate si incarca imaginile intr-o galerie, alaturi de simularea lor pe cadre de bicicleta. Clientul campaniei va decide pe 15 noiembrie cine a inregistrat cele mai interesante culori „custom” si vor oferi biciclete castigatorilor.
  • Agentia de digital Seniorhyper anunta ca este prima agentie locala care foloseste dispozitivul de realitate virtuala Oculus Rift in cadrul unei campanii de comunicare. Pentru guma de mestecat 5gum, agentia foloseste Oculus Rift pentru a-l pune pe utilizator in pielea protagonistei din clipul publicitar, iar interactiunea este „4D prin interventia unor stimuli externi cum ar fi parfumul (…) particule de apa (…) sau vantul rece (…)”. Instalatia poate fi incercata in perioada urmatoare in doua magazine Carrefour.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro