Sari direct la conținut

Pe scurt: CNA someaza RCS&RDS pe seama principiului "must-carry". Gemius lucreaza pentru ZenithOptimedia si Starcom. Studiu Initiative despre influenta Internetului asupra deciziilor consumatorilor

HotNews.ro

Peste 7000 de reclamatii au determinat CNA sa someze RCS&RDS pentru incalcarea principiului „must-carry”. Compania de cercetare online Gemius lucreaza la nivel regional pentru ZenithOptimedia si Starcom Mediavest. Initiative a publicat un studiu international despre impactul Internetului asupra deciziilor de cumparare ale consumatorilor. Agentia Grapefruit are un nou managing director.

  • CNA a primit peste 7000 de reclamatii pentru ca RCS&RDS – companie care nu a inclus in grila sa postul GSP TV, declarat liber la retransmisie – a incalcat principiul „must-carry”. Consiliul Audiovizualului a somat public compania pentru incalcarea principiului formulat in Legea audiovizualului. Acesta obliga radiodifuzorii sa transmita posturile libere la retransmisie „in limita a 25% din numarul total de servicii de programe distribuite prin reteaua respectiva”, in functie de indicele anual de audienta.
  • Compania de cercetare online Gemius, activa in regiunea EMEA, a semnat un acord regional cu retelele de media ZenithOptimedia si Starcom Mediavest Group, ambele apartinand Publicis Groupe, acord prin care va furniza acestora servicii de monitorizare si livrare (adserving) pentru campaniile online si va asigura uneltele de raportare, potrivit unui comunicat Gemius. Contractul acopera sase tari din centrul si estul Europei – Romania, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia si Slovenia. Gemius va oferi celor doua agentii noul sau instrument de monitorizare a campaniilor, gemiusDirectEffect2.
  • 43% dintre participantii la un studiu realizat de reteaua de media Initiative in noua tari de pe cinci continente spun ca achizitioneaza un brand doar dupa ce gasesc online informatii relevante despre el. Potrivit unei informari Initiative, studiul „Rethinking paid, earned and owned media: New rules for marketing performance” arata ca peste jumatate dintre participanti (52%) isi petrec o parte importanta din timpul liber cautand online informatii despre branduri, inainte de a lua decizia de cumparare. 56% au spus ca Internetul le-a schimbat complet modul de a face cumparaturi. Studiul a fost realizat in Germania, Spania, Italia, Marea Britanie, SUA, China, Thailanda, Australia, Columbia.
  • Agentia Grapefruit are un nou managing director – Ana-Maria Bogdan, ex-Internet Channel Development Manager la ING Bank si care a lucrat, in prealabil, la Ogilvy, Zapp/Telemobil, Altex, Kanal D, potrivit unui comunicat de presa. Agentia de branding si digital Grapefruit, cu birouri la Bucuresti si Iasi, a lucrat sau lucreaza pentru branduri precum Antibiotice, Prigat, Labormed, Dacia, Renault, ING Bank, Banca Transilvania, Pfizer, Kanal D sau Vodafone.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro