Pe scurt Compania de origine romaneasca Brainient a fost cumparata. Doua campanii UM Romania, premiate de AdWeek. 17 agentii nominalizate la premiile eficientei in publicitate
HotNews.ro
Compania americana Teads, specializata in domeniul publicitatii video online, a cumparat pentru o suma neprecizata compania Brainient, fondata de romanul Emil Gal. Agentia UM Romania a fost dublu premiata de revista internationala de publicitate AdWeek, pentru doua campanii. Intre timp, la premiile eficientei in publicitatea romaneasca, doar 49 de lucrari din cele 88 inscrise au primit nominalizari.
- Compania romano-britanica activa in domeniul publicitatii video online Brainient, fondata in 2009 de romanul Emil Gal, a fost achizitionata de o companie americana specializata in publicitate video nativa, Teads, potrivit TechCrunch. Valoarea tranzactiei nu a fost precizata. Sursa citata noteaza ca achizitia vine la o luna dupa ce Teads a atras o finantare de 47 de milioane de dolari pentru achizitia altor startup-uri din domeniul tehnologiei publicitatii. Emil Gal a declarat pentru TechCrunch ca se va muta la New York pentru a ajuta Teads Studio sa-si extinda vanzarile pe piata americana, Brainient urmand sa-si dubleze echipa tehnica din Romania, cu ajutorul resurselor Teads.
- UM Romania – divizia de media a agentiei de publicitate McCann Erickson, a primit doua premii din partea revistei internationale de specialitate AdWeek, in cadrul premiilor dedicate de aceasta creativitatii in planificarea media. UM Romania a fost premiata, la categoria „Alternative Media (sub 500.000 de dolari)”, pentru campania „Bittersweet Pies”, realizata de UM Romania pentru patiseria Paul, iar la categoria „International (sub 1 milion de dolari)” pentru campania „Pay with Blood”, realizata pentru Untold Festival/Institutul National de Transfuzie Sanguina.
- La editia din acest an a premiilor Effie, dedicate eficientei in publicitatea romaneasca, au fost inscrise 88 de lucrari – mai putine decat numarul de membri ai juriului Effie. Dupa o prima runda de selectii desfasurata la finalul saptamanii trecute, din cele 88 de lucrari au ramas in cursa putin peste jumatate: 49 de lucrari au primit nominalizari, castigatorii urmand sa fie anuntati saptamana viitoare. In total, au primit nominalizari 17 agentii, cu lucrari inscrise in 18 categorii: CAP, Cohn and Jansen JWT, FCB Bucharest, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Propaganda, McCann World Group România, Orange România, Publicis România, Rusu+Borțun Brand Growers, Tempo Advertising, UM România și Webstyler. Detalii aici