Pe scurt: Contul media Chevron Romania la MEC, campanie noua Leo Burnett, prima campanie globala a HTC si premii pentru IMM-uri la Gandul
HotNews.ro
Contul Chevron Romania va fi administrat de Mediaedge:CIA. Leo Burnett desfasoara o campanie cu o componenta online importanta pentru Herbal Essences. Initiative anunta ca peste 1000 de cititori din 30 de tari au descarcat intr-o saptamana ultima editie a studiului Media Fact Book. Gandul lanseaza o campanie cu premii pe tema IMM-urilor de succes. Iar HTC lanseaza prima sa campanie globala de publicitate.
- Mediaedge:cia Romania va administra contul de media al Chevron Romania, scrie Marius Pahomi pe blogul sau. MEC Romania va oferi clientului consultanta specializata si servicii integrate de comunicare si implementare media. La sfarsitul lui octombrie, agentia deruleaza campania de lansare Havoline with Deposit Shield.
- Producatorul global de smartphone-uri HTC Corporation a anuntat lansarea primei campanii globale de publicitate pentru HTC, bazata pe noua sa pozitionare de brand, Quietly brilliant. Campania va fi lansata in 20 de tari sub sloganul „You don’t need to get a phone, You need a phone that gets you”.
- Leo Burnett Group si Procter&Gamble au lansat la mijlocul acestei luni o campanie pentru brandul Herbal Essences, campanie intitulata House of Fun si construita in jurul siteului www.herbalessences.ro. Comunicarea online este semnata de iLeo si este sustinuta offline prin machete pentru print, executii OOH, insert grafic pe TV, materiale la punctele de vanzare si o campanie de sampling in camine si universitati.
- Editia 2009 a studiului Media Fact Book, realizat anual de Initiative Romania si disponibil pentru prima data, anul acesta, publicului larg in format digital, a atras peste 1000 de cititori in prima saptamana de la lansare, potrivit unui comunicat de presa. Acesta, citand date Google Analytics, precizeaza ca documentul a fost descarcat de cititori din 30 de tari si din 24 de orase romanesti.
- Cotidianul Gandul desfasoara incepand de luni, timp de patru saptamani, o campanie cu premii adresata celor care au inceput o afacere pe cont propriu, campanie intitulata „Fabrica de Idei”, scrie Mediafax. Sursa precizeaza ca aceasta campanie, in care vor fi prezentate povestile a 20 de IMM-uri, vine in continuarea altora desfasurate de ziarul mentionat, precum „Nascut in Romania”, „Gandul iti spune povesti de succes” si „Eroi printre noi”.