Pe scurt: Doua noi posturi si o platforma DTH – in planurile Intact. Eugen Chelemen in locul Corinei Dragotescu la Adevarul Holding. Spot Red Bull interzis de CNA. Amenda de 40.000 de lei pentru Antena 1
HotNews.ro
Doua posturi noi de televiziune si o platforma DTH sunt in planurile grupului Intact pentru 2011, potrivit Capital, care o citeaza pe Camelia Voiculescu. Paginademedia.ro scrie ca Eugen Chelemen va prelua de la Corina Dragotescu pozitia de director editorial multimedia la Adevarul Holding. CNA a interzis spotul publicitar Red Bull in care apar personajele biblice Iosif, Maria, pruncul si magii. Iar Antena 1 a fost amendata cu 40.000 de lei pentru vulgaritate in emisiunea „In puii mei”.
- Grupul Intact intentioneaza sa lanseze, in 2011, doua noi posturi de televiziune si planuieste o platforma DTH (direct-to-home), scrie Capital, care o citeaza pe Camelia Voiculescu. Aceasta explica, citata de publicatia economica: „In ceea ce ne priveste, ne gandim serios la lansarea unui DTH, avand in vedere evolutia naturala a marilor companii media de la statutul de dezvoltatori de continut la cel de provideri”.
- Eugen Chelemen va prelua pozitia de director editorial multimedia la Adevarul Holding, deoarece Corina Dragotescu a renuntat la aceasta pozitie, scrie paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, Corina Dragotescu va continua sa colaboreze cu Adevarul Holding, dar, de la 1 ianuarie, va fi doar consultant pe proiecte editoriale, dupa ce a acceptat propunerea Realitatea TV de a-si relua emisiunea Zona de Impact la acest post.
- Postul Antena 1 a fost amendat, joi, de CNA cu 40.000 de lei pentru mai multe editii ale emisiunii „In puii mei”, prezentate de Mihai Bendeac si difuzate in perioada 6 noiembrie-4 decembrie, deoarece au fost prezentate „scene de nuditate, aluzii sexuale, expresii vulgare si licentioase intr-un interval orar destinat audientei generale”.
- Tot joi, CNA a decis sa interzica spotul publicitar pentru Red Bull in care apar personajele biblice Iosif, Maria, pruncul si magii, deoarece „aduce ofensa simbolurilor crestine care sunt folosite intr-un context total nepotrivit”. Totodata, CNA a somat public posturile TV care au difuzat acel spot. Potrivit Mediafax, CNA a primit 40 de reclamatii cu privire la respectiva reclama, iar International Advertising Association Romania a transmis Consiliului un punct de vedere potrivit caruia spotul „este jignitor la adresa poporului roman”, foloseste „un limbaj licentios, vulgar”, dar si „simboluri crestine in context nepotrivit”.