Pe scurt: Experiment Tempo-Decat o Revista. Rogalski Grigoriu lucreaza pentru BitDefender. Crestere de 9,2% pentru Publicis Groupe
HotNews.ro
Agentiile Kinecto si Tempo Advertising experimenteaza in revista trimestriala „Decat o Revista” cu materiale publicitare „unicat”. Agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu ofera de luna aceasta servicii de comunicare pentru BitDefender. La invel international, Publicis Groupe anunta o crestere considerabila a veniturilor in trimestrul al treilea, comparativ cu T3 2009. Iar in Marea Britanie ZenithOptimedia isi schimba structura.
- Agentiile Kinecto si Tempo Advertising, ce fac parte din Tempo Creative Group, au realizat toate materialele publicitare in cel de-al patrulea numar al revistei trimestriale „Decat o Revista”, lansata joi, acestea fiind publicate „in regim unicat”, cu titlu de experiment creativ, potrivit unui comunicat Tempo. Acesta arata ca „este pentru prima oara cand toate ad-urile dintr-o editie a unei reviste sunt realizate de o singura echipa mixta de creativi de print si digital, fiind publicate o singura data”. Comunicatul il citeaza pe Cristian Lupsa, editor Decat o Revista, potrivit caruia „creativitatea in publicitate, la fel ca in jurnalism, sufera. Cauzele sunt multe: e criza, clientii nu vor sa riste, industria se schimba, ideile scartaie. (…) Speram ca paginile nascute din acest parteneriat sa dovedeasca faptul ca publicitatea pe hartie nu si-a pierdut farmecul si puterea de a starni reactii”. Vezi mai mult in comunicatul de presa.
- Agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu ofera, incepand de luna aceasta, servicii de comunicare corporatista si de produs – inclusiv servicii de media relations si online PR – companiei BitDefender Romania. Un comunicat al agentiei o citeaza pe Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu, potrivit careia „Securitatea datelor reprezinta o preocupare tot mai mare atat pentru organizatii, cat si pentru utilizatorii individuali. Alaturi de BitDefender, misiunea noastra va fi sa informam utilizatorii cu privire la subiectul securitatii datelor si sa descurajam consumul iresponsabil de internet”. Vezi detalii in comunicatul de presa.
- Conglomeratul de comunicare Publicis Groupe a inregistrat in trimestrul al treilea o crestere organica de 9,2% a veniturilor, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pana la 1,3 miliarde de euro, dupa cum informeaza Media Guardian. Sursa precizeaza ca Publicis a inregistrat o crestere a veniturilor in toate regiunile lumii, crescand cu 5% in Europa, multumita indeosebi rezultatelor din Franta (+12,6%) si Marea Britanie (+9,3%). Totusi, Germania ramane in zona „negativa”, iar sudul Europei continua sa inregistreze rezultate slabe, potrivit sursei citate. Maurice Levi, CEO Publicis Groupe, arata ca performanta se datoreaza partial imbunatatirii situatiei pe piata globala de publicitate, „dar mai important este rezultatul strategiei noastre de investitii in doua zone de crestere – digitalul si pietele emergente”.
- ZenithOptimedia, parte a grupului Publicis, a confirmat, tot joi, ca urmeaza sa creeze doua agentii separate, Zenith Media si Optimedia, intr-o noua structura de grup in Marea Britanie, scrie BrandRepublic. Reteaua Publicis inchide, totodata, agentiile Zed Media si Equinox. Aceasta decizie vine la aproape 10 ani dupa infiintarea ZenithOptimedia prin fuziunea departamentelor de media planning ale retelelor Zenith Media si Optimedia. Potrivit sursei citate, masura va alinia operatiunea din Marea Britanie la celelalte principale zece piete din lume unde Zenith si Optimedia activeaza separat.