Pe scurt: Hallmark Channel devine Diva Universal. Tolontan anunta ca seful vanzarilor de publicitate de la Realitatea va merge la Group M Romania. Livia Dila isi face debutul la TVR
HotNews.ro
Catalin Tolontan scrie pe blogul sau ca seful vanzarilor de publicitate al Realitatea TV, Florin Alexandrescu, va ocupa din decembrie o functie importanta in Group M Romania. Livia Dila debuteaza la TVR cu o emisiune „Editie speciala”. Iar Hallmark Channel isi schimba numele in Diva Universal in octombrie.
- Catalin Tolontan scrie pe blogul sau ca Florin Alexandrescu, seful departamentului de publicitate al Realitatea TV, va ocupa din decembrie o functie importanta in GroupM Romania. Group M e reprezentat pe plan local de agentii precum Mindshare, MediaCom si MEC. Toamna trecuta, grupul Realitatea-Catavencu a anuntat ca-si internalizeaza vanzarile de publicitate, administrate pana atunci de DBV Media House, noul director de vanzari fiind Florin Alexandrescu.
- Livia Dila, ex-B1 TV, isi face debutul la TVR miercuri seara, cand va modera o emisiune „Editie speciala” in care este vintitat vicepresedintele PDL Adriean Videanu, anunta postul public de televiziune.
- Televiziunea Hallmark Channel isi schimba numele, incepand din 3 octombrie, in Diva Universal, miscare ce face parte din strateiga Universal Networks International de a-si armoniza canalele TV sub cinci branduri esentiale, scrie Mediafax, care il citeaza pe Laxmi Hariharan, marketing director Universal Networks International pentru Europa Centrala si De Est. Hariharan a precizat ca „toate programele mari de pe Hallmark continua pe Diva Universal, dar avem mult continut nou, exclusiv, drame, multe premiere. Este o evolutie a brandului”.