Sari direct la conținut

Pe scurt: Incep inscrierile la o noua editie a concursului Tanarul Jurnalist al Anului. Eugen Chelemen – de la Adevarul la Realitatea. Un nou serviciu Etarget

HotNews.ro

Jurnalistii din presa scrisa si online se pot inscrie pana pe 26 august in concursul „Tanarul Jurnalist al Anului”, organizat de Freedom House Romania si ajuns la cea de-a 13-a editie. Directorul multimedia al Adevarul Holding, Eugen Chelemen, paraseste trustul de la 1 august si se intoarce la Realitatea TV. Iar reteaua de publicitate Etarget a lansat un nou serviciu de publicitate online, Retarget.

  • Eugen Chelemen, in ultima vreme director multimedia al grupului Adevarul Holding, se intoarce la Realitatea TV, de unde a plecat in urma cu un an, scrie Paginademedia.ro. Sursa citeaza un mesaj al lui Chelemen catre colegii de la Adevarul, in care ii anunta ca de la 1 august se desparte de acest trust. Este citat si un mesaj trimis de managerul Sebastian Ghita angajatilor Realitatea, om care acesta arata ca „Eugen va prelua comanda tuturor operatiunilor redactiei de stiri, transformand-o intr-o platforma multimedia care va livra continut video, audio si digital”.
  • Au inceput inscrierile la cea de-a 13-a editie a concursului „Tanarul Jurnalist al Anului”, concurs adresat jurnalistilor tineri (pana in 35 de ani) din presa tiparita si online si organizat de Freedom House Romania, alaturi de Edipresse AS Romania si Vodafone Romania – sponsor fondator, potrivit unui comunicat de presa. Sectiunile concursului sunt: Cultura, IT&C si Tehnologie, Actualitate interna, Finante, Politica externa si afaceri europene, Mediu/Ecologie, la fiecare dintre aceste sectiuni urmand sa fie acordat un Mare Premiu de 4.000 de lei, dar „numai in cazul atingerii standardului de calitate”. Inscrierile se pot face prin e-mail si prin posta, pana pe 26 august. Castigatorii vor fi anuntati in septembrie. Vezi detalii aici
  • Reteaua de publicitate Etarget a lansat, marti, un nou serviciu, Retarget, prin care utilizatorii care au vizitat, la un moment dat, site-ul unui client de publicitate sunt „urmariti” pe alte 450 de site-uri, unde sunt tintiti cu mesaje publicitare ce ii indeamna sa achizitioneze sau sa afle mai multe despre produsele si serviciile companiei respective. Serviciul pleaca de la ideea ca pana la 98% dintre utilizatori nu achizitioneaza nimic la prima lor vizita pe site-ul unei companii si trebuie motivati in continuare, dupa cum este citat, intr-un comunicat de presa, Bobal Ivan, country manager Etarget Romania.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro