Sari direct la conținut

Pe scurt: Integrare editoriala EvZ-B1. Gandul s-a relansat. Un studiu arata ca bugetele de PR se mentin sau scad

HotNews.ro

Redactia de stiri a postului B1 TV se integreaza in redactia Evenimentul Zilei, dupa cum scrie paginademedia.ro. Relansarea ziarului Gandul este promovata cu Mugur Isarescu si Gheorghe Hagi. Iar companiile care aloca bani pentru relatii publice au preferat anul acesta sa-si mentina sau sa scada bugetele pentru astfel de servicii, potrivit unui nou studiu.

  • Redactia de stiri a postului B1 TV (circa 30 de oameni) se integreaza in redactia Evenimentul Zilei, scrie paginademedia.ro. Sursa il citeaza pe Bobby Paunescu, potrivit caruia „este un News Integrated Room, care va produce stiri pentru tot ce inseamna support media. Astfel, face sens ca toti sa fie in acelasi loc”. Potrivit Pagina de media, proiectul redactiei integrate se va concretiza in zece zile si va fi coordonat de Claudiu Serban.
  • Ziarul Gandul s-a relansat, luni, cu un nou layout in care sunt folosite elemente grafice din varianta online, dar si ale unor ziare precum The Guardian sau Le Figaro, dupa cum a spus pentru Mediafax redactorul-sef Claudiu Pandaru. Culoarea rosie a logo-ului este inlocuita cu cea albastra, iar ziarul va pune mai mult accent pe comentarii, potrivit lui Pandaru, citat de Mediafax. In promovarea noii versiuni a ziarului au fost atrasi guvernatorul BNR Mugur Isarescu, Andreea Esca si Gheorghe Hagi. Asemanarea cu The Guardian si fostul Business Standard a fost observata, intre altele, aici.
  • 42,6% dintre companiile care au alocat bugete pentru relatii publice si care au participat la un studiu realizat de Clubul Companiilor de Relatii Publice si Daedalus Consulting spun ca au redus fondurile pentru astfel de activitati, 16% ca le-au marit, iar 41% ca le-au mentinut la nivelul din 2009. Pentru 2011, 54,8% spun ca bugetele lor vor ramane constante, 24,7% – ca vor creste si 20,5% – ca vor scadea. Studiul CCRP-Daedalus se bazeaza pe 200 de interviuri cu reprezentanti (directori de comunicare, de marketing sau directori generali) ai companiilor ce utilizeaza sau vor sa utilizeze servicii de PR. Studiul arata ca ponderea companiilor mici care solicita astfel de servicii a crescut de la 12,2% in 2006 la 25% in prezent. Vezi detalii in comunicatul de presa.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro