Sari direct la conținut

​Pe scurt: Niciun Grand Effie la premiile eficienței în publicitatea românească

HotNews.ro
Logo Effie Romania, Foto: The Institute
Logo Effie Romania, Foto: The Institute

Ediția din acest an a premiilor Effie, dedicate eficienței în comunicarea de marketing, a fost marcată de o premieră – niciun mare premiu, sau Grand Effie, nu a fost acordat la gala de luni seară. Mari câștigători au fost Telekom (clientul și brandul anului), agenția acestuia de publicitate Leo Burnett, McCann prin campaniile pentru KFC și campania „Trăiască capra vecinului” (GMP pentru Pressone.ro).

Leo Burnett a luat 4 gold, 1 silver și 4 bronze pentru campaniile realizate pentru Telekom (opt premii) și Kaufland (1 premiu). Aceasta înseamnă 9 premii dintr-un total de 31 de premii, împărțitre între 12 agenții și companii-client.

Cele mai multe au fost premiile bronze – 16 la număr.

McCann Worldgroup a obținut 8 premii (dintre care 1 gold), iar campania GMP-PressOne cu Trăiască capra vecinului a luat 3 premii (dintre care 2 gold).

Lista completă a premiilor – aici

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro