Pe scurt: Niciun Grand Effie la premiile eficienței în publicitatea românească
Ediția din acest an a premiilor Effie, dedicate eficienței în comunicarea de marketing, a fost marcată de o premieră – niciun mare premiu, sau Grand Effie, nu a fost acordat la gala de luni seară. Mari câștigători au fost Telekom (clientul și brandul anului), agenția acestuia de publicitate Leo Burnett, McCann prin campaniile pentru KFC și campania „Trăiască capra vecinului” (GMP pentru Pressone.ro).
Leo Burnett a luat 4 gold, 1 silver și 4 bronze pentru campaniile realizate pentru Telekom (opt premii) și Kaufland (1 premiu). Aceasta înseamnă 9 premii dintr-un total de 31 de premii, împărțitre între 12 agenții și companii-client.
Cele mai multe au fost premiile bronze – 16 la număr.
McCann Worldgroup a obținut 8 premii (dintre care 1 gold), iar campania GMP-PressOne cu Trăiască capra vecinului a luat 3 premii (dintre care 2 gold).
Lista completă a premiilor – aici