Pe scurt: O treime din afisarile reclamelor de tip display – efectuate de pe mobil. Premii pentru Publicis Romania. Campanie internationala realizata de Thinkdigital Romania
HotNews.ro
Una din trei afisari ale campaniilor publicitare de tip display pe site-urile romanesti au fost efectuate de pe dispozitive mobile in prima parte a lunii in curs, potrivit unei monitorizari BRAT. Thinkdigital Romania a realizat o „simfonie digitala” – campanie WWF ce se va desfasura in 18 tari europene. Iar Publicis Romania a castigat doua premii la festivaluri internationale.
- Potrivit Monitorizarii Investitiilor in Publicitatea Online (MIP Online) realizata de BRAT, 33% dintre vizualizarile campaniilor de tip display pe site-urile romanesti, in prima parte a lunii mai 2016, au fost realizate de pe platforme mobile. Potrivit BRAT, traficul online realizat de pe dispozitive mobile depaseste deja 50% din totalul traficului pe site-urile romanesti, de unde organizatia trage concluzia ca modul de vizualizare si de consum a campaniilor publicitare online urmareste tendinta generala de crestere a accesarilor online de pe mobil. Aceeasi monitorizare arata, insa, ca doar 6% din totalul formatelor publicitare monitorizate online sunt destinate exclusiv telefoanelor mobile si doar 700 din totalul de peste 1.500 de siteuri monitorizate BRAT au versiuni optimizate pentru orice tip de dispozitiv.
- Agentia romaneasca Publicis Romania a castigat un premiu la D&AD Festival si trei la New York Festivals, pentru campania ACR Street View Test, potrivit unui anunt al agentiei. Campania foloseste situatii reale de pe Google Street View pentru teste auto de la scoala de soferi. Campania a fost premiata la categoria „Service Innovations” la D&AD Festival si la categoriile „Digital”, „Best Use of Media” si „Activation&Engagement” la New York Festivals. Potrivit agentiei, campania este in curs de implementare in alte doua tari europene.
- Thinkdigital Romania a realizat pentru WWF o campanie menita sa atraga atentia guvernelor din 18 tari europene asupra schimbarilor legislative ce pot afecta mediul. Campania, prezentata drept o „simfonie digitala” se bazeaza pe o aplicatie pe care utilizatorii o pot folosi pentru a realiza sunete cu elemente din natura. Acestea vor fi transmise ministrului de Mediu ce reprezinta fiecare tara in parte la Consiliul Ministrilor de Mediu din UE. Clipul campaniei: