Sari direct la conținut

Pe scurt: Participantii la Congresul Mondial IAA isi spun impresiile. Campanie educationala semnata McCann PR. Campanie Saatchi&Saatchi Bucuresti pentru piata din Polonia

HotNews.ro

​Mai multi participanti romani la Congresul Mondial al IAA de la Moscova au prezentat luni concluziile la care au ajuns in urma acestui eveniment. McCann PR desfasoara o campanie educationala in scoli. Saatchi&Saatchi semneaza o campanie de presa scrisa realizata pentru piata din Polonia. Iar Agricola Bacau apeleaza la neuromarketing.

  • Cresterea mediului digital nu va duce la moartea presei scrise, dar ar putea duce la aparitia printului exclusiv la cerere (print-on-demand); departamentele de marketing ale companiilor vor deveni vocea consumatorului in companie, nu a companiei in randul consumatorilor; iar brandurile mari, care au de suferit deoarece scade increderea consumatorilor, trebuie sa isi insuseasca un comportament etic pentru a rezista brandurilor „challenger”, care castiga teren in timp de criza. Acestea sunt cateva dintre concluziile pe care le-au tras participantii romani la Congresul Mondial al IAA, desfasurat recent la Moscova, concluzii prezentate luni in cadrul unei mese rotunde organizate de IAA Young Professionals. Vezi mai multe detalii despre aceste discutii aici.
  • Agentia McCann PR desfasoara o campanie educationala dezvoltata impreuna cu Unilever (marca Domestos), de informare a copiilor in legatura cu regulile esentiale de igiena. Campania a demarat in mai multe scoli si gradinite din Bucuresti, Iasi si Cluj si include o platforma online. Vezi detalii in comunicatul de presa
  • Echipa din Romania a Saatchi&Saatchi a realizat pentru Novartis o campanie de presa scrisa pentru piata din Polonia. Campania, ce include patru executii, a fost realizata in urma unei licitatii desfasurate in interiorul retelei si coordonate de Saatchi&Saatchi Geneva. Vezi detalii in comunicatul de presa
  • Producatorul Agricola Bacau anunta intr-un comunicat de presa ca apeleaza la neuromarketing pentru a afla care sunt preferintele consumatorilor pe segmentul sau. Compania informeaza ca a apelat la un instrument de cercetare numit ConsumerBrain, dezvoltat de compania Synergon Consulting si care culege prin „exercitii online” informatii despre „mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum”. Vezi comunicatul aici.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro