Sari direct la conținut

Pe scurt: Publicitate de peste 60 de milioane de dolari prin serviciul iAd dezvoltatat de Apple. Milioane de femei vor urmari CM 2010, insa publicitatea va viza publicul masculin  ​

HotNews.ro

Mai multe branduri internationale, printre care AT&T, Unilever si Chanelau, au rezervat, pentru anul acesta, publicitate de peste 60 de milioane de dolari prin reteaua de publicitate pe telefonul mobil dezvoltata de Apple, iAd. Iar in pofida numarului mare de femei care vor urmari CM 2010, marea majoritate a companiilor care au cumparat spatiu publicitar continua sa se concentreze indeosebi asupra publicului masculin.

  • Mai multe branduri internationale au rezervat, pentru anul acesta, publicitate de peste 60 de milioane de dolari prin reteaua de publicitate pe telefonul mobil dezvoltata de Apple, iAd, noteaza Brand Republic. Printre companiile care vor desfasura de la bun inceput campanii prin aceasta platforma se numara AT&T, Unilever si Chanel, scrie sursa citata, care aminteste ca sistemul iAd, anuntat primavara aceasta, va fi introdus odata cu lansarea iPhone 4, in iulie. Sursa noteaza ca suma de 60 de milioane de dolari reprezinta aproape 50% din totalul cheltuielilor de publicitate prin telefoanele mobile estimate de JP Morgan pentru piata americana, in al doilea semestru al acestui an.
  • Un numar record de femei vor urmari CM 2010, numarul acestora urmand sa creasca la 42% din totalul celor care vor urmari meciurile din Africa de Sud, potrivit agentiei Initiative, citata de The Guardian. Sursa estimeaza ca „prima Cupa Mondiala cu adevarat digitala” va bate recordurile de audienta indeosebi multumita dezvoltarii televiziunii online si a transmisiei meciurilor pe telefonul mobil. Sursa noteaza totodata ca, in pofida numarului mare de femei care vor urmari CM 2010, marea majoritate a companiilor care au cumparat spatiu publicitar continua sa se concentreze indeosebi asupra publicului masculin. Si aceasta deoarece pretul cerut de difuzori sunt foarte mari si ii strunesc pe clientii de publicitate care, altfel, ar fi putut fi interesati sa atinga si alte segmente de public decat cel masculin, traditional pentru asemenea evenimente.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro