Sari direct la conținut

Pe scurt: Rahan revine. Spoturi Orange oprite de la difuzare. Rezultatele RoTwitter Survey 2010. Oameni noi la Scala JWT

HotNews.ro

Adevarul pregateste colectia Rahan, anunta Pagina de Media. Mai multe spoturi Orange au fost oprite de la difuzare pe posturile TV. 60% dintre utilizatorii romani de Twitter si-au facut cont pe platforma de microblogging in 2009, iar 8% anul acesta, potrivit studiului RoTwitter Survey 2010. Iar Demetra Garbasevschi a preluat pozitia de head of business development la Scala JWT, agentie care si-a extins echipa.

  • Adevarul Holding pregateste lansarea pe piata romaneasca a colectiei de benzi desenate Rahan, populare in randul copiilor in anii ’80, anunta Paginademedia.ro. Sursa precizeaza ca directorul diviziei Carte a grupului de presa, Grigore Cartianu, nu a comentat aceasta informatie.
  • CNA a interzis mai multor posturi de televiziune sa difuzeze patru reclame pentru abonamente Orange, in care este folosit sloganul „vorbesti nelimitat international la tarif national”. Potrivit CNA, pe baza unui punct de vedere formulat de Consiliul Roman de Publicitate, spoturile nu respecta regulile informarii si ale unei competitii corecte. Vezi mai multe in comunicatul de presa
  • 78% dintre utilizatorii romani de Twitter gestioneaza un cont personal, 2% un cont de companie/organizatie, iar 19% – atat un cont personal, cat si unul de companie/organizatie, potrivit sondajului RoTwitter Survey 2010, realizat in luna februarie de Cristian Manafu si la care au participat 786 de oameni. Doar 10% dintre utilizatori au sub 18 ani, in timp ce 41% au varste cuprinse intre 23-30 de ani. 60% dintre respondenti si-au facut cont pe Twitter in 2009, iar 8% – in prima parte a acestui an. 78% nu folosesc alte platforme de microblogging. 45% folosesc Twitter si pe telefonul mobil. Principalele motive pentru care folosesc Twitter sunt „sa anunt noutati, sa citesc, sa aflu”, „sa fiu la curent cu diverse noutati”, sa vad ce fac oamenii interesanti”. Dintre cei care au in gestiune si conturi de companie, 64% au inceput sa foloseasca activ Twitter in 2009, iar 19% – in 2010; 84% folosesc Twitter pentru a anunta noutatile companiei, iar 76% pentru a interactiona si pentru a primi feedback de la clienti. Vezi mai mult aici
  • Agentia Scala JWT anunta extinderea echipei sale, in care au fost cooptati Demetra Garbasevschi – head of business development, Felicia Stoica – copywriter, Adrian Isaia – art director, Vlad Macarie – art director si Mona Petre – senior graphic designer. Demetra Garbasevschi a lucrat la McCann Erickson, iar inainte de a veni la Scala JWT a coordonat contul Vodafone. Vezi mai multe in comunicatul de presa
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro