Pe scurt: Reporter Virtual – Ovidiu Florea este director de vanzari la Realitatea TV. Lagardere ar putea vinde revistele internationale. The Telegraph
HotNews.ro
Reporter Virtual scrie ca noul director de vanzari de la Realitatea TV este Ovidiu Florea. Lagardere ia in considerare o posibila vanzare a revistelor internationale. Iar The Independent scrie ca ziarul britanic The Telegraph ar lua in considerare introducerea accesului cu plata la o parte din continutul pe care il publica online.
- Reporter Virtual scrie miercuri ca Ovidiu Florea este noul director de vanzari de la Realitatea TV, in locul lui Florin Alexandrescu. In septembrie, GroupM, entitatea ce reuneste operatiunile de media ale grupului global de comunicare WPP, anuntase ca Alexandrescu preia de la 1 septembrie conducerea serviciului de media trading pe care il dezvolta in Romania. Ovidiu Florea a preluat, in februarie, conducerea vanzarilor de publicitate la Kanal D, dupa ce, la inceputul anului, se despartise de holdingul thegroup, unde a fost managing partner la agentiile Media Investment si House of Media.
- Grupul media francez Lagardere a anuntat, miercuri, ca ia in considerare o posibila vanzare a revistelor pe care le editeaza la nivel international, dar ca este deschis si pentru parteneriate sau alte forme de cooperare cu partile interesate, scrie Wall Street Journal. Sursa citata precizeaza ca exista deja discutii in acest sens si o citeaza pe o purtatoare de cuvant a grupului, potrivit careia „Cea mai recenta criza de pe piata de publicitate a dovedit ca este esential sa ai o anumita dimensiune pentru a avea succes (…) Ideea este sa ne reconcentram atentia asupra Frantei, unde credem ca avem dimensiunea necesara”. Aceeasi purtatoare de cuvant a precizat ca vanzarea revistelor publicate in Franta nu este o optiune si ca pentru Lagardere este important sa pastreze controlul editorial asupra revistei Elle, publicata in 42 de tari.
- Cotidianul britanic The Telegraph ar intentiona sa introduca accesul cu plata la parti din continutul pe care il publica online, incepand din 2011, potrivit The Independent. Sursa citata precizeaza ca o purtatoare de cuvant a Telegraph Media Group a refuzat sa confirme speculatiile in acest sens. Dar The Independent scrie, citand „oameni din interior”, ca exista discutii asupra unor astfel de planuri „de ceva timp” si ca este putin probabil ca Telegraph sa urmeze modelul The Times, introducand accesul cu plata pentru tot continutul online.