Sari direct la conținut

Pe scurt: Restructurari la Ogilvy dupa mutarea contului BAT la Grey. Holdingul thegroup lanseaza o noua companie. Inform Media a cumparat Mayra.ro

HotNews.ro

Aproape 20 de angajati ai Ogilvy Romania vor fi restructurati dupa mutarea contului British American Tobacco la Grey, din vara acestui an, potrivit Paginademedia.ro. Holdingul de comunicare thegroup anunta lansarea unei noi companii specializate in productie de materiale promotionale, „your promo”. Inform Media a cumparat site-ul Mayra.ro.

  • Aproape 20 de angajati – circa 10% din personal – ai Ogilvy Romania vor fi restructurati dupa mutarea contului British American Tobacco (BAT) de la Ogilvy la Grey, ca urmare a decizii BAT de a atribui comunicarea pentru brandurile sale unei singure agentii la nivel regional, scrie Paginademedia.ro. Sursa o citeaza pe Manuela Necula, CEO Ogilvy Group, potrivit careia „producatorii de tutun au ramas un advertiser important pe piata de publicitate, chiar daca mijloacele de comunicare au fost din ce in ce mai limitate, datorita naturii businessului de comert cu tigarete. Resursele alocate in spatele unui astfel de business sunt importante”. Citeste mai mult aici
  • Holdingul de comunicare thegroup a infiintat o noua companie, „your promo”, specializata in productia de materiale promotionale personalizate. Aceasta va fi condusa de Adrian Postole din pozitia de managing partner, potrivit unui comunicat de presa. thegroup argumenteaza ca in industria publicitatii, pe fondul crizei, productia de materiale promotionale personalizate este unul dintre putinele sectoare in crestere. Vezi comunicatul de presa aici
  • Inform Media a achizitionat Mayra.ro, site adresat femeilor si aflat pana acum in portofoliul PRO IT Consulting Group, potrivit unui comunicat de presa. Platforma va fi integrata in reteaua Roportal, alaturi de celelalte site-uri detinute de Inform Media, care detine pe nisa site-urilor dedicate femeilor si infomariaj.ro, culinar.ro si utilecopii.ro. Vezi comunicatul aici.
  • MasterCard Europe a lansat in Romania un nou spot dedicat sponsorizarii UEFA Champions League, potrivit unui comunicat de presa. Spotul, creat de aentia McCann Erickson la Londra, face parte din seria „Priceless” si va rula pe posturile TV pana la finalul sezonul UEFA Champions League 2009-2010. Vezi comunicatul aici.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro