Pe scurt: schimbari la Burda Romania, doua premii pentru Rogalski-Grigoriu si o analiza comparativa despre publicitatea online in Europa
HotNews.ro
Michael Schroeder va fi inlocuit la conducerea Burda Romania de Sandi Apostoloiu, la sfarsitul acestei luni. Rogalski-Grigoriu anunta doua victorii la Premiile IPRA, prin campania de lansare a Bucurestiului Virtual. Iar Iann compara pe blogul sau evolutia pietei de publicitate online in tarile europene, in 2007-2008.
- Dupa sase ani la conducerea Burda Romania, Michael Schroeder va parasi grupul la sfarsitul lunii iulie, potrivit unui comunicat de presa citat de Iulian Comanescu pe blogul sau. Noul general manager al Burda Romania va fi Sandi Apostoloiu, care a fost numit director general adjunct al Burda Romania in 2008.
- Agentia de relatii publice Rogalski-Grigoriu anunta intr-un comunicat de presa ca Asociatia Internationala a Relatiilor Publice a acordat doua premii campaniei „What a fun time to be here!”, pentru lansarea Bucurestiului Virtual pe platforma Second Life, campanie realizata de R-G impreuna cu Chase Corp. Premiile au fost acordate in cadrul categoriilor „ePR and use of Internet si „PR on a shoestring”, aceasta din urma fiind dedicata campaniilor de relatii publice cu un grad de complexitate ridicat. Lista cu toti castigatorii IPRA Golden World Awards poate fi consultata aici.
- Iann face pe blogul sau o comparatie intre cheltuielile de publicitate online in tarile europene, in 2008 si 2007, pe baza studiului IAB Europe-PwC despre care HotNews.ro a scris aici. Iann noteaza, intre altele, ca din totalul de 12,9 miliarde de euro la cat s-a ridicat anul trecut publicitatea online din Europa, publicitatea prin motoarele de cautare a atras 43% (5,6 miliarde), publicitatea de tip display – 29% (3,8 miliarde), iar publicitatea de tip classifieds – 26% (3,3 miliarde). „Romania e la nivelul Sloveniei, face de 2 ori mai putin decat Grecia, de 4 ori mai putin decat Ungaria si de 10 ori mai putin decat Polonia”, observa Iann aici.