Sari direct la conținut

Pe scurt: SRR vrea un post in Republica Moldova. Campanie de PR cu studenti. Cresteri mari pentru cheltuielile online din Marea Britanie. Schimbari la conducerea News Corp

HotNews.ro

SRR a anuntat, miercuri, ca doreste sa infiinteze un post de radio in Republica​ Moldova si ca si-a prezentat proiectul in Comisia de cultura din Camera. Agentia Rogalski-Grigoriu apeleaza la un concurs pentru studenti intr-o noua campanie de PR. Pe plan international, un raport arata ca, anul trecut, un sfert din cheltuielile publicitare din Marea Britanie s-au indreptat spre online. Iar conglomeratul News Corporation anunta numirea fiului lui Rupert Murdoch, James Murdoch, in functia de presedinte si CEO al diviziei internationale.

  • ​Radioul public din Romania vrea sa infiinteze un post de radio in Republica Moldova, proiectul fiind sustinut de conducerea SRR in fata comisiei de cultura din Camera Deputatilor, anunta Radio Romania pe site-ul sau. Potrivit informarii SRR, presedintele-director general al societatii, Andras Istvan Demeter, si alti membri ai Consiliului de Administratie au aratat in comisie ca acest demers – sprijinit de Departamentul pentru Romanii de Pretutindeni – reprezinta o premiera pentru radioul public si „pleaca de la dorinta populatiei de dincolo de Prut ca profesionistii Radio Romania sa realizeze materiale si in Republica Moldova”.
  • Agentia de relatii publice Rogalski-Grigoriu a fost desemnata de Siemens Romania sa desfasoare o campanie de comunicare pentru a promova solutiile acestei companii pentru dezvoltarea sustenabila a oraselor romanesti. Campania consta intr-o competitie adresata studentilor din facultatile cu profil tehnic si urmanism. Proiectul, intitulat „Victoria 20.20”, va fi lansat printr-o invitatie adresata studentilor, va continua prin sesiuni de „mentorship”, iar ideile castigatoare vor fi prezentate public in iunie.
  • Cheltuielile de publicitate online din Marea Britanie au inregistrat o crestere de 12,8% in 2010, comparatic cu anul precedent, atingand suma record de 4,09 miliarde de lire sterline – un sfert din totalul cheltuielilor de publicitate inregistrate in aceasta tara anul trecut, potrivit ultimului raport in acest sens al IAB UK. Sursa citata arata ca cele mai mari cresteri au fost inregistrate de publicitatea de tip display, printr-o crestere de 200% a publicitatii de acest tip in social media si o crestere a 91% a reclamelor de tip display in formate video. Publicitatea prin motoarele de cautare a inregistrat o crestere de 8% anul trecut, atingand 2,3 miliarde de lire sterline (57% din totalul cheltuielilor de publicitate online). Iar segmentul de mobile advertising a avut o crestere de 116% fata de 2009, atingand 83 de milioane de lire sterline.
  • Conglomeratul News Corporation a anuntat, miercuri, numirea lui James Murdoch – fiul magnatului Rupert Murdoch – in functia de presedinte, CEO si director operational adjunct al diviziei internationale a News Corp. El va ramane direct responsabil de operatiunile companiei in Europa si Asia, insa se va muta de la Londra la New York.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro