Pe scurt: The Independent se relanseaza. Previziuni optimiste privind publicitatea, in Marea Britanie. Venituri in crestere la Havas
HotNews.ro
Cotidianul britanic The Independent se relanseaza, la scurt timp dupa ce a fost preluat de magnatul rus Alexander Lebedev. Optimismul in revenirea economiei se reflecta in cresterea bugetelor de publicitate, in randul companiilor britanice. Iar grupul de comunicare Havas anunta venituri in crestere.
- Cotidianul britanic The Independent, recent achizitionat de magnatul rus Alexander Lebedev, se relanseaza marti intr-o noua formula, schimbare descrisa de redactorul-sef Simon Kelner drept „radicala”, potrivit The Guardian. Sursa precizeaza ca relansarea va fi insotita de prima campanie de marketing desfasurata de ziar dupa mai bine de un an. Lebedev va prelua, oficial, abia luna viitoare controlul asupra publicatiilor Independent si Independent on Sunday, preluate de la Independent News&Media pentru 1 lira sterlina, dupa cum precizeaza The Guardian.
- Mai bine de o treime dintre companiile britanice incluse in studiul periodic IPA/BDO Bellwether spun ca si-au stabilit bugete de marketing mai mari pentru 2010, comparativ cu anul trecut, potrivit Brand Republic. Ultimul raport Bellwether apreciaza ca optimismul in revenirea economiei se reflecta in cresterea bugetelor de publicitate, estimarile privind cheltuielile de marketing fiind revizuite in crestere pentru prima data in ultimii doi ani si jumatate. Potrivit sursei citate, 21% dintre cele 300 de companii incluse in studiu anunta o crestere a bugetelor de marketing in primul trimestru al acestui an.
- Grupul de comunicare Havas a anuntat pentru primul trimestru din 2010 o crestere de 1,5% a veniturilor sale comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, excluzand efectele achizitiilor si ale fluctuatiilor de schimb valutar, potrivit AdWeek. Sursa precizeaza ca este pentru prima data de la sfarsitul anului 2008 cand Havas anunta o astfel de crestere a veniturilor. AdWeek apreciaza ca evolutia, insotita de prognoze imbunatatite privind piata de publicitate din partea unor agentii precum ZenithOptimedia, ar putea indica faptul ca sectorul de marketing si comunicare a inceput sa-si revina.