Pe scurt: Thinkdigital Romania si Q2M fuzioneaza/Cat de vizionat a fost Euro 2012 transmis de TVR pe internet
Companiile Thinkdigital Romania, membra a grupului de digital media si marketing interactive Thinkdigital, si Q2M, firma independente locala din domeniul vanzarii de spatii publicitare online, vor fuziona, au anuntat joi cele doua companii. Conducerea noii structuri reunite este asigurata incepand din 1 iulie 2012, in calitate de Managing Partner, de Dragos Stanca – fondator si actionar majoritar al Q2M. Tot joi, TVR a anuntat ca media de vizitatori unici pentru fiecare meci din cadrul EURO 2012 difuzat pe internet pe site-ul euro2012.tvrinfo.ro a fost de 39.090, cu un maxim de 79.704 inregistrat in timpul meciului Franta – Anglia din data de 11 iunie.
Fuziunea Thinkdigital Romania si Q2M:
Conform comunicatului, in urma fuziunii „noul Thinkdigital Romania va oferi (…) agentiilor de media si clientilor sai o retea cu un reach mediu net de peste 6 milioane de vizitatori unici, lunar, precum si servicii de strategie, tehnologie si optimizare a rezultatelor campaniilor online.
Oferta noii structuri, ce va functiona sub brandul Thinkdigital, cuprinde acum:
* cele peste 50 de site-uri locale reprezentate exclusiv de Q2M
* campaniile Facebook Premium Ads, oferite in regim exclusiv
* managementul profesionist al campaniilor de Facebook Marketplace si dezvoltarea de mecanisme si aplicatii social media
* reprezentare exclusiva in Romania a proprietatilor Microsoft: Skype, Hotmail, Windows Live Messenger.
* managementul profesionist al campaniilor LinkedIN, reseller autorizat
* acces pentru campaniile locale de display in sute de site-uri internationale de top, vizitate din Romania
* reprezentarea oficiala a Mediamind / Eyeblaster pe piata locala
Thinkdigital Group – lansat in 2006 – este unul dintre grupurile lider in digital media si marketing interactive din Europa Centrala si de Sud-Est, cu prezenta in Grecia, Bulgaria, Romania, Cipru, Albania si Ungaria. Companiile care fac parte din grup [Thinkdigital, Forestview, Lazyland, Shopping Network] sunt dedicate atat advertiserilor, cat si publisherilor si consumatorilor din regiune.
Q2M – lansat in 2010 – reprezinta in exclusivitate peste 50 de site-uri romanesti, deruland totodata campanii de comunicare cross-media [online + alte medii], proiecte speciale si evenimente specifice industriei digitale [RoNewMedia – ICEEfest].
Ce succes a avut difuzarea de catre TVR pe internet a EURO 2012:
Conform comunicatului TVR, euro2012.tvrinfo.ro a asigurat 24.000.000 de minute de streaming video pe perioada EURO 2012. Media de vizitatori unici pentru fiecare meci din cadrul EURO 2012 pe euro2012.tvrinfo.ro a fost de 39.090, cu un maxim de 79.704 inregistrat in timpul meciului Franta – Anglia din data de 11 iunie.
Numarul maxim de spectatori care au vizionat in acelasi timp un meci a fost de 31.711, echivalentul unui stadion de fotbal obisnuit, ceea ce a generat un varf de banda alocata de 26,53 Gbps, maximul atins pe vreun eveniment video transmis online in Romania. La nivelul intregii competitii, totalul vizitelor inregistrate in perioada meciurilor a fost de 1,85 milioane, ceea ce inseamna 24.000.000 de minute de streaming video.
- ‘Dupa succesul online al TVR cu Eurovision, cand, potrivit datelor EBU, la Selectia Nationala am ocupat locul 4 in topul celor mai urmarite transmisiuni ale acestui eveniment din istoria Eurovision Song Contest, ne bucuram ca am putut acum sa le oferim un loc VIP, chiar la ei acasa sau la birou, celor care au preferat sa urmareasca EURO 2012 din fata calculatorului. Audienta site-urilor tvr.ro in perioada EURO 2012 a atins noi recorduri. Am reusit sa adunam de cel putin cinci ori mai multi vizitatori unici pe zi pe acestea. Am ascultat toate observatiile facute de vizitatorii nostri, le luam in calcul si ne concentram pe consolidarea noii calitati a televiziunii publice de jucator important pe piata online din Romania. Acum ne pregatim sa oferim Jocurile Olimpice online pe un site dedicat, sub umbrela tvr.ro, site pe care il vom lansa in curand’, a declarat Dorian Stoica, project manager TVR Interactiv la TVR.
Pe toata durata sa, evenimentul a fost sustinut de reteaua de distributie de continut video a Direct One, compania care detine si opereaza Seenow, primul market place de continut video din Romania. De asemenea, site-ul dedicat Jocurilor Olimpice va beneficia de acelasi suport al Direct One.