Pe scurt: Un nou director de comunicare la Intact. Itsy Bitsy isi extinde emisia. Evenimentele HP – la Publicis. Si un studiu european in comunicare si PR
HotNews.ro
Intact Media Group anunta oficial un nou director de comunicare – Cristina Hanganu. Postul de radio Itsy Bitsy isi extinde emisia in nordul si vestul tarii. Contul de evenimente al HP a fost castigat de Publicis. Syscom Digital anunta un nou serviciu. Iar un studiu anual in randul specialistilor europeni in comunicare si PR arata ca acestia sunt in general multumiti de situatia locului lor de munca.
- Noul director de comunicare al Intact Media Group este, de la 1 iulie, Cristina Hanganu, potrivit unui anunt al grupului. Cristina Hanganu a fost director de comunicare si relatii publice MobiFon (Connex, actualul Vodafone), director de marketing si comunicare corporatista Michelin Romania si Balcani, director de marketing, PR si cercetare la Media Pro Grup si sefa diviziei de PR si comunicare corporatista la Odyssey. Vezi mai multe aici
- Postul de radio pentru familiile cu copii Itsy Bitsy isi extinde emisia in nordul si vestul tarii, putand fi acum ascultat si in Suceava, Botosani, Sibiu, Alba si Cluj, potrivit unui comunicat al postului. Acesta precizeaza ca pana la sfarsitul anului va continua sa-si extinda emisia, urmand sa acopere si Alexandria, Resita, Giurgiu si Tulcea. Anuntul vine dupa ce, la sfarsitul saptamanii trecute, postul si-a extins emisia in trei orase din sud-est – Braila, Galati si Slobozia.
- Agentiile Publicis si Publicis Events au castigat contul de evenimente al Hewlett-Packard, in urma unei licitatii recente, potrivit unui comunicat de presa. Acesta o citeaza pe Loredana Popasav, reprezentanta Publicis Romania, potrivit careia castigarea acestui cont „consolideaza intreaga comunicare BTL a HP la Publicis”. Vezi mai multe aici
- Compania de mobile marketing Syscom Digital a lansat un serviciu sistematizat, SYS-Email2SMS, ce permite trimiterea de emailuri care se convertesc in SMS pe telefonul destinatarului. Vezi detalii aici
- Aproape trei sferturi dintre participantii la un studiu european in domeniul comunicarii, specialisti in domeniu, spun ca in perioada crizei economice comunicarea a jucat un rol tot mai important in organizatia lor. Insa numai 22% dintre respondenti spun ca au reusit sa-si consolideze resursele in comparatie cu alte departamente. Studiul anual „European Communication Monitor”, dat publicitatii de Asociatia Europeana pentru Educatie si Cercetare in Relatii Publice (EUPRERA) si Asociatia Europeana a Directorilor in Comunicare (EACD), mai arata ca 69% dintre specialistii europeni in comunicare sunt multumiti de situatia locului lor de munca, cei mai multumiti fiind est-europenii, precum si faptul ca ei tind sa supraestimeze evolutia disciplinelor si a canalelor de comunicare. Cercetarea a inclus 1.955 de participanti din 46 de tari, inclusiv Romania. Rezultatele studiului sunt disponibile la adresa www.communicationmonitor.eu.