Pe scurt: "Why don't you come over?" – cea mai premiata campanie la ADC*RO Awards 2013. Campania "Varu' te rezolva" – semnata de Lowe, GolinHarris si Initiative
HotNews.ro
20 de agentii au impartit cele 43 de premii acordate la ultima editie a Premiilor ADC*RO, dedicate creativitatii publicitare, iar GMP Advertising a castigat cele mai multe premii – sase la numar – pentru campania „Why don’t you come over?” realizata pentru Gandul.info. / Campania „Varu’ te rezolva!” este realizata pentru serviciul tocmai.ro de agentiile Lowe&Partners, GolinHarris si Initiative.
- Campania „Why don’t you come over?”, realizata de GMP Advertising pentru Gandul.info, a castigat cele mai multe premii in cadrul editiei din 2013 a galei ADC*RO Awards, ce a premiat cele mai creative campanii de publicitate desfasurate anul acesta in Romania. In total au fost acordate 43 de premii, castigate de 20 de agentii. Campania „Why Don’t You Come Over?” a primit, intre altele, argint la categoria Online, aur la PR si argint la categoria Integrated Campaigns. Alte doua campanii – „Mini Wreck” (realizata de Geometry Global pentru Opel) si „Dogs” (Next Advertising pentru Politia Rutiera) – au primit cate patru premii. Premiul Best Copywriter i-a fost acordat lui Mihai Gongu/GMP pentru „Why don’t you come over?”, iar premiul Art Director of the Year – Ralucai Bararu/Publicis, pentru lucrarea „Dog” realizata pentru Nutrivet. Toate cele 20 de agentii premiate: 2ActivePR, 23 Communication Ideas, BORTUN-OLTEANU, Draftfcb Romania, Friends Advertising, Geometry Global, GMP Advertising & Webstyler, GolinHarris, Mindshare Media, Next Advertising, Papaya Advertising, People Public Relationships Agency & Gavrila&Asociatii, Propaganda & V8, Publicis Romania, Rogalski Damaschin Public Relations, Rusu+Bortun Brand Growers si SENIORHYPER.
- Campania „Varu’ te rezolva!”, ce promoveaza in prezent serviciul online tocmai.ro, este semnata de agentiile Lowe&Partners, GolinHarris si Initiative, potrivit unui comunicat de presa. Campania se desfasoara la nivel national prin spoturi TV si radio, publicitate stradala si la metrou, publicitate online, PR si printr-o activare real time marketing.