Sari direct la conținut

Pe scurt: Ziua de Iasi ramane online, licenta pentru TVR Targu Mures, directorul de marketing pleaca de la Jurnalul, cont nou pentru Ogilvy PR

HotNews.ro

Ziua de Iasi anunta ca, asemenea ziarului national Ziua, ramane doar online. Ziua de Constanta si Ziua de Cluj continua sa apara. SRTv a obtinut licenta audiovizuala prin satelit pentru TVR Targu Mures. Marius Tudosiei pleaca din pozitia de director de marketing la Jurnalul National. Iar Ogilvy PR anunta ca a castigat contul casei de avocatura PeliFilip.

  • Ziua de Iasi si-a suspendat aparitia print incepand de joi, 7 ianuarie, potrivit unui anunt facut pe propriul site. „Disparitia cotidianului national (Ziua – n.r.) de la chioscuri ne obliga sa luam provizoriu aceleasi masuri”, informeaza ziarul, care precizeaza ca isi va continua activitatea online, la adresa Ziuadeiasi.com.ro. Ziua de Constanta a precizat, la randul sau, ca „noi vom fi in continuare pe piata” in pofida inchiderii Ziua. Ziua de Cluj anunta ca „a obtinut dreptul de a aparea in continuare sub acelasi nume, in acelasi format. Ziarul va fi realizat de aceeasi echipa redactionala”.
  • CNA a acordat SRTv licenta audiovizuala prin satelit pentru studioul teritorial TVR Targu Mures, care emite terestru din mai 2008, potrivit unei informari TVR. In intervalul 17.00-19.00 TVR Targu Mures difuzeaza program local, iar in intervalul 9.00-17.00 difuzeaza program videotext bilingv, 41% din programe fiind destinate comunitatii maghiare. TVR anunta ca in curand studioul local va realiza si programe pentru romi si germani.
  • Marius Tudosiei a parasit pozitia de director de marketing la Jurnalul National si este citat de Reporter Virtual spunand ca „sunt cam de cinci ani la Jurnalul National, cu o mica pauza, iar acum cred ca a sosit momentul unui nou start”, urmand sa lanseze un proiect online-offline in domeniul culinar. El ramane marketing manager la Romantic FM.
  • Ogilvy PR anunta ca a castigat contul de relatii publice si comunicare a companiei de avocatura de business PeliFilip, in urma unei licitatii organizate anul trecut. Agentia va oferi servicii de strategie, consultanta, comunicare B2B, comunicare interna, comunicare cu media si managementul evenimentelor.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro