Sari direct la conținut

Performanta mai slaba pentru agentiile romanesti la Golden Drum, cu 16 premii castigate

HotNews.ro

Romania, tara cu cele mai multe lucrari inscrise la festivalul de publicitate Golden Drum, a ajuns la finalul competitiei, vineri seara, cu 16 premii, dintr-un total de 38 de lucrari ajunse in finala. Cea mai buna performanta a apartinut agentiei Saatchi&Saatchi, clasata a treia in randul agentiilor participante, insa nimeni nu a mai reusit performanta anilor precedenti, de a aduce acasa marele premiu al festivalului din Portoroz.

In total, Romania a obtinut un Golden Drum Grand Prix (Saatchi&Saatchi), cinci Golden Drum si zece Silver Drum.

Agentia anului a fost desemnata Change Integrated (Polonia).

Premii romanesti:

Categoria TV:

2 premii Golden Drum pentru Leo Burnett (Doncafe – Matrix, Ejobs – Nothing)

3 Silver Drum – Publicis (Gusto, Headless), Grey Bucharest (Clicknet Buy), Next Advertising (The Money Channel, Feedback is fifty)

Categoria Press:

Golden Drum Grand Prix: 1961 Man (Saatchi&Saatchi)

3 Golden Drum: Ariel „Ketchup” (Golden Drum), American Myth (Cohn&Jansen/Ashley&Holmes), Waistcoat (Publicis).

3 Silver Drum: Sydney (McCann Erickson); The Guitar (Utopium), Before&After (TBWA Merlin)

Categoria Outdoor:

3 Silver Drum: 1961 Man Saatchi&Saatchi), Balaclava (Publicis), Power to the people 1 (101 Worldwide Romania)

Categoria Radio:

1 Silver Drum: Zorro (AdFel) – Propaganda

In prealabil, un candidat individual din partea agentiei Ogilvy One, adusese Romaniei singurul trofeu la gala de marti, la categoria Prian Poster Awards.

Vezi aici lista completa a castigatorilor Golden Drum 2008

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro