Sari direct la conținut

Peste zece posturi noi pe piata tv din Romania

Business Standard

Tendinta era si normala in conditiile in care, in 2007, potrivit unor surse din piata, peste 65% din bugetele de publicitate au mers pe posturile de televiziune. Cu toate acestea, procentul este in scadere, pentru 2006, Initiative estimand pe TV un procentaj de aproape 90% din bugetele de publicitate.

Printre posturile care si-au anuntat intentia de a intra pe piata romaneasca se numara trei posturi de filme, respectiv Movies24, Sci Fi Channel si Universal Channel, trei posturi pentru copii, Jetix Play, Jim Jam si Baby TV, un post sportiv care va difuza exclusiv fotbal, numit Sport Klub 2, un post specializat pe vanatoare si pescuit, Hunting and Fishing Channel, un post de documentare numit

DOQ, un post de educatie, Da Vinci Learning, precum si postul de business Bloomberg.

Cele trei posturi de filme vor fi aduse in Romania de grupul media NBC Universal, care a achizitionat recent grupul Sparrowhawk, ce opereaza postul Hallmark Channel.

Postul Baby TV, care va fi distribuit in Romania de compania Pronetis SRL, se adreseaza unui public format din copii cu varsta de pana in trei ani si va difuza muzica, programe si imagini pe care copiii sa le urmareasca atunci cand sunt lasati singuri in fata televizorului.

Jim Jam este un post pentru prescolari, lansat de Chellomedia, in colaborare cu HIT Entertainment, care va difuza in principal programe de animatie.

The Hunting and Fishing Channel, Sport Klub 2 si DOQ vor fi lansate de compania IKO Romania. The Da Vinci Channel va fi un post educativ, care se va adresa atat copiilor, cat si intregii familii. Televiziunea va difuza programe care sa ajute copiii sa inteleaga mai bine materiile predate in scoli, cum ar fi chimia, biologia sau fizica, dar si programe adresate adultilor.

Desi aproape fiecare dintre posturile de mai sus se lanseaza pe nise de piata deja ocupate, un punct comun in declaratiile reprezentantilor acestor posturi a constat in increderea pe care acestia o au in piata romaneasca, despre care au spus ca este una dintre cele mai dinamice din aceasta parte a Europei, impreuna cu Polonia.

integral in Bussines Standard

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro