Sari direct la conținut

Piata de publicitate: Parteneriat Omnicom – The Group, holding care devine actionar in agentiile OMD si PHD. Liana Mihai – numita managing director OMD

HotNews.ro
Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti, Foto: Colaj / Sursa: thegroup.ro
Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti, Foto: Colaj / Sursa: thegroup.ro

​Agentiile OMD si PHD, apartinand Omnicom Media Group, si The Group, holdingul de comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, au realizat un parteneriat prin care The Group devine actionar in agentiile OMD si PHD. Potrivit unui comunicat de presa, „cele doua grupuri isi vor consolida investitia in media prin intermediul agentiei de media buying apartinand The Group”. Acelasi comunicat anunta numirea Lianei Mihai (House of Media/Media Investment) in functia de managing director al agentiei OMD. Pana acum, conducerea Omnicom Media Group pe plan local a fost asigurata de Carmen Tanasie.

Contactati de HotNews.ro, reprezentantii The Group – cel mai mare grup de comunicare cu actionariat 100% local – au spus ca nu pot oferi amanunte pentru moment si ca vor reveni cu detalii in perioada urmatoare.

Potrivit comunicatului de presa:

  • „Parteneriatul cu experti de top ai industriei din Romania reitereaza angajamentul OMD si PHD fata de piata romaneasca, fata de Clientii nostri si de asteptarile profesionale pe care acestia le au. Am ales sa dezvoltam mai departe operatiunile noastre de investitie media impreuna cu Zoltan Szigeti, bazat pe reputatia si performantele profesionale ale acestuia” – Collin Gottlieb, CEO Omnicom Media Group EMEA.
  • „Avem convingerea ca parteneriatul realizat cu The Group va contribui la dezvoltarea viitoare a operatiunilor noastre de media, cu aplecare constanta pe excelenta in servicii profesionale, pe care OMD si PHD o ofera pretutindeni Clientilor lor” – Ian Clarke, CEO Omnicom Media Group CEE.
  • „Ne-a preocupat totdeauna sa identificam oportunitati de a creste si vedem parteneriatul nostru ca pe o traducere elocventa a conceptului “expertiza internationala impletita cu experienta locala” – Zoltan Szigeti, Presedinte The Group.
  • Printr-un anunt separat, Liana Mihai a fost numita de catre Omnicom Media Group in functia de Managing Director al agentiei OMD.
  • „Sunt incantata de oportunitatea de a conduce OMD Romania. Este o agentie care se bucura de reputatie impecabila, a castigat mai multe premii pe plan international decat orice alta agentie, a fost recent numita Agentia Anului de catre revistele Advertising Age si Adweek. Ma voi stradui sa consolidez pe mai departe reputatia profesionala a OMD Romania” – Liana Mihai , Managing Director al OMD Romania.

Omnicom Media Group (OMG) este divizia de servicii media a Omnicom Group Inc., oferind servicii pentru mai mult de 5.000 de clienti in peste 100 de tari. The Group, holding de comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, include agentii specializate in servicii media, creatie, branding, relatii publice, productie si below-the-line si lucreaza pentru mai mult de 80 branduri locale si internationale.

  • Anuntul vine la aproape trei luni dupa plecarea lui Cristian Mucichescu de la conducerea agentiei OMD, el preluand conducerea vanzarilor posturilor TV din trustul Intact. Un comunicat de presa atunci ca responsabilitatile de managing director OMD urmau sa fie preluate interimar de Carmen Tanasie, CEO OMG si OMD, pana la inceputul acestui an, urmand ca OMD sa aiba „un nou managing director incepand cu ianuarie 2012”.
  • Liana Mihai a fost, timp de cinci ani, managing director al agentiei House of Media, parte a The Group. La inceputul lui 2010, Mihaela Nicola anunta ca Liana Mihai a preluat atunci atributiile lui Ovidiu Florea, care parasea pozitia de managing partner al agentiilor Media Investment si House of Media.
  • La sfarsitul lui 2010, Zoltan Szigeti declara in cadrul unei intalniri online cu cititorii HotNews.ro, intrebat in legatura cu o eventuala intentie de afiliere la un grup international: „In postura de agentie independenta, avem cateva avantaje certe. Suntem mai dinamici, mai elastici, mai agili, avem o reactie si o flexibilitate pentru a ne adapta strategia in functie de dinamica pietei. Portofoliul nostru contine 60% clienti internationali, iar 40% companii autohtone. Clientilor, in ultimii ani, le pasa cu mult mai mult de eficienta solutiilor de comunicare decat de afilierea noastra internationala.”
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro