Piata materialelor promotionale, 24 milioane de euro in 2006
Potrivit datelor furnizate de reprezentantii asociatiei, primul loc pe aceasta piata este ocupat de compania La Strada, care a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de peste sase milioane de euro. Compania La Strada activeaza pe piata romaneasca de materiale promotionale incepand cu anul 1998.
Ania Vladescu, PR manager al companiei La Strada, a declarat pentru Business Standard ca ceea ce ii diferentiaza de concurenta este studioul de design pe care il detin. Acesta este folosit pentru diferite proiecte si are in vederea creatia de obiect, ambalajul si designul grafic.
Printre creatiile studiolui de design al companiei La Strada, Ania Vladescu a evidentiat brelocurile de cauciuc, care pot lua orice forma. Printre clientii companiei La Strada se numara companiile Vodafone, BRD, Automobile Dacia, BCR, Coca-Cola HBC Romania, Cosmote.
Gama de produse personalizate pe care le realizeaza compania La Strada cuprinde de la ceasuri de mana, pana la brelocuri, rucsacuri.
Cu o cifra de afaceri de peste 2,3 milioane de euro, compania Ranco Promotional Products S.R.L este in topul celor mai mari companii ce activea
za pe piata. Directorul de vanzari al companiei Ranco Promotional Products, Adrian Holban, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 3,6 milioane de euro. Acesta precizeaza ca unele dintre cele mai solicitate produse pentru a fi personalizate sunt textilele (tricouri, sepci) si instrumentele de scris (pixuri, stilouri).
Un articol de Bobi Neacsu